Chore prawo

121. Data: 2014-01-04 15:20:16

Temat: Re: Chore prawo
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 14:44, zdumiony pisze:

> Okładka Faktu: "Naród wydał wyrok! Dożywocie dla pijanego mordercy"
> Zaraz zaraz jaki "naród", mamy nienawiść sterowaną przez media, mamy
> wroga ludu jak w powieści "rok 1984".
> Dożywocia to nawet nie dostają seryjni mordercy mający na koncie więcej
> niż 6 ofiar i to bestialsko mordowanych.

No ale do czego - nomen omen - pijesz?
Bo tu, jak widzisz, MY NARÓD wolałybyśmy dla tego kierowcy zupełnie
innej kary od dożywocia.

Ewa

122. Data: 2014-01-04 15:22:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 15:16, Ikselka pisze:

> Ponieważ dziecko w łonie matki to nie jest kolejne piwo czy draga, którą
> można spożyć albo nie.

No widzisz, a ja z podobną troską myślę o tych dzieciach i nastolatkach,
które miałyby łatwiejszy dostęp do narkotyków.

Ewa

123. Data: 2014-01-04 15:27:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Jan 2014 15:22:32 +0100, FEniks napisał(a):

> No widzisz, a ja z podobną troską myślę o tych dzieciach i nastolatkach,
> które miałyby łatwiejszy dostęp do narkotyków.

Nie miałyby łatwiejszego, niż już mają: musiałyby się pofatygować poza
szkołę, z pełnoletnim kolegą, coś mu odpalić za przysługę, wiedziałby o
tych zakupach kolega, sprzedawca w sklepie/aptece oraz Państwo Polskie - a
tak spoko, mają na miejscu, w każdej ilości, przyniesione żtp pod nos,
cicho, anonimowo, bez ograniczeń wiekowych :->

--
XL

124. Data: 2014-01-04 15:28:22

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No więc tak czy inaczej - jest deficytowa.
> Miałam na myśli sytuację, w której praca na rzecz społeczeństwa byłaby
> zamiast więzienia, a nie w ramach. Podejrzewam, że taka praca dawałaby
> lepsze efekty, niż bezsensowne, degenerujące człowieka odsiadywanie w
> kiciu. Oczywiście w przypadku drobnych przestępstw.
> Ewa

Taniej będzie zatrudnić Chińczyków.

125. Data: 2014-01-04 15:35:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 15:27, Ikselka pisze:

> [...]
> tak spoko, mają na miejscu, w każdej ilości, przyniesione żtp pod nos,
> cicho, anonimowo, bez ograniczeń wiekowych :->

No, nie miałyby. Tak jak nie mają do alkoholu i papierosów. :-/

Ewa

126. Data: 2014-01-04 15:36:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 15:28, Dirko pisze:

> Taniej będzie zatrudnić Chińczyków.

To może w zamian wysyłać naszych przestępców do Chin?

Ewa

127. Data: 2014-01-04 16:24:44

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może w zamian wysyłać naszych przestępców do Chin?

Niegłupie. Tam takie fajne pokazy stadionowe urządzali.

128. Data: 2014-01-04 16:25:30

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-04 14:44, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> Okładka Faktu:

I wystarczy.

129. Data: 2014-01-04 16:26:35

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> No ale do czego - nomen omen - pijesz?
> Bo tu, jak widzisz, MY NARÓD wolałybyśmy dla tego kierowcy zupełnie
> innej kary od dożywocia.

Zwłaszcza, że trzeba by na niego dożywotnio łożyć w tym więźniu. W dodatku
dzieci i rodziny ofiar też by musiały.

130. Data: 2014-01-04 17:06:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 16:24, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-01-04 15:36, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Niegłupie. Tam takie fajne pokazy stadionowe urządzali.

A co - wróciły walki gladiatorów? Czy może to pokazy walk chińskiej
armii terakotowej? ;)

Ewa

Na szczyty kobiecości.
Termiczna mapa ludzkich emocji