Re: Choroba Duhringa

From: "Peter" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Choroba Duhringa
Date: 30 Aug 2004 02:23:51 +0200

Hmmm, dobrze wiem co to Disulone :( Znam go od bardzo długiego czasu. Niestety
jestem typem który nie przestrzega diety i "żre" od dłuższego czasu (już to
jest ponad 20 lat) ten Disulone :(
Przy moim trybie życia (częste i długie wyjazdy) nie mam jak przestrzegać tej
diety. Wiem, że nie robię dobrze ale nie mam wyjścia.

Szkoda, że nikt nic nie wymyślił nowego :(

Dziękuję za informacje.

Pozdrawiam

Peter