Re: Choroba Duhringa

Data: 2004-08-29 23:36:54
Temat: Re: Choroba Duhringa
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

Mon, 30 Aug 2004 00:23:37 +0200, Chiruca napisał(a):

> czyli zapalenie opryszczkowate skóry-

To nie ma nic wspólnego z opryszczką! Bardziej do liszaja toto podobne.
NIEZARAŹLIWE.
To jest uczulenie na gluten. Nie stosując diety można dostać raka jelita.

Zaostrzenia mogą nastąpic po jodzie ( w lekach, powietrzu - nigdy nad
morze
> ! , pokarmach- ryby morskie, wiśnie, jaja, groch)

Mojej córce nad morzem skóra piękniała, ale oczywiście ja jej nad tym
morzem też chlebki piekłam.

Kaja