Choroba Hashimoto

1. Data: 2004-10-21 13:57:41

Temat: Choroba Hashimoto
Od: "IBW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam na badaniu USG i biopsji tarczycy. Stwierdzono guzka i przewlekłe
zapalenie. OB mam w normie (10), poziom hormonów tarczycy też. Czy na tej
podstwie mogę stwierdzić, że jestem chora na ch. Hashimoto? Czy ta choroba to
to samo co przewlekłe zapalenie tarczycy? Proszę o pomoc:-)

2. Data: 2004-10-21 17:27:16

Temat: Re: Choroba Hashimoto
Od: magda <maggie_@_gazeta..pl> szukaj wiadomości tego autora

IBW wrote:
> [...]
> podstwie mogę stwierdzić, że jestem chora na ch. Hashimoto? Czy ta choroba to
> to samo co przewlekłe zapalenie tarczycy? Proszę o pomoc:-)

Sprawdź sobie przeciwciała tarczycy. Robia to niektóre laboratoria i
czeka się na wynik ok. 2 tygodni.
magda

3. Data: 2004-10-24 12:17:04

Od: "IBW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdź sobie przeciwciała tarczycy. Robia to niektóre laboratoria i
> czeka się na wynik ok. 2 tygodni.
> magda

Jak nazywa sie konkretnie i fachowo to badanie? Dzięki za pomoc z góry.

Alergia a zwierzeta
Diagnostyka wzdęć
Czy HIV może przenieść sie przez skórę?
organy do transplanacji