Choroba lokomocyjna.

1. Data: 2002-05-04 08:43:22

Temat: Choroba lokomocyjna.
Od: "an" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Czy sa jakies skuteczne metody walki z choroba lokomocyjna.
Pomijam te wszystkie specyfiki bo to nie jest idealne rozwiazanie (a jest
takie?),
chociaz i tutaj prosilbym o rade jakie lekarstwa sa najlepsze (avioplant
jest skuteczny ?- chodzi zeby nie bylo skutkow ubocznych)

Ale ogolnie chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies bardziej wysublinowane
metody
walki z ta przypadloscia

Chcialbym wiedziec czy jest sens zawracac glowe lekarzowi.

Moze znacie jakis link ktory poruszalby ten problem?

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Anknow

2. Data: 2002-05-04 20:16:21

Temat: Re: Choroba lokomocyjna.
Od: Przemek Borys <P...@p...f47.n484.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

EHLO an!

[04 May 02][Stardate [-30]8407.2] an->All
> [...]
>rozwiazanie (a jest takie?), chociaz i tutaj prosilbym o rade jakie
>lekarstwa sa najlepsze (avioplant jest skuteczny ?- chodzi zeby nie bylo

Mogę ci powiedzieć, co mi pomaga:
1' jazda na przednim fotelu (bez leków)
2' jak muszę autobusem, lub z tyłu--aviomarin (wiem, skutki uboczne)

A tak w ogóle, łączę się w bólu. Wstrętna przypadłość...

--
____\___\___
(_(\|,|_|,|_ [ /o)\ | GCS/S/TW/P d? s+:- a22 UL++++/H L++(++++) PGP- ]

3. Data: 2002-05-06 14:56:16

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek Borys" <P...@p...f47.n484.z2.fidonet.org>
napisał w wiadomości news:1444414635@p41.f47.n484.z2.FidoNet.ftn...
> [...]
> 2' jak muszę autobusem, lub z tyłu--aviomarin (wiem, skutki uboczne)
>
> A tak w ogóle, łączę się w bólu. Wstrętna przypadłość...

Witam
ja również polecam jazdę na przednim fotelu a z leków avioplant, bo
przynajmniej u mnie nie wywoływał senności i ogólnego zmęczenia.
pozdrawiam
asia

4. Data: 2002-05-09 08:51:07

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z doświadczenia mogę polecić: miejsce w jakiej kolwiek części pojazdu,ważne,
że przy szybie (żeby oprzec o nią gowę-jeżeli masz miejsce oprzec głowę o
coś innego to też może być-ważne żeby nie kiwała sie za mocno), zamkąć oczy
spróbować myslec o czymś przyjemnym. jeżeli podróż jest długa to najlepiej
zasnąć. U mnie nic innego nie działa.

pozdrowienia
Anka

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ja również polecam jazdę na przednim fotelu a z leków avioplant, bo
> przynajmniej u mnie nie wywoływał senności i ogólnego zmęczenia.

Lymphadenitis reactiva?
Zastrzyki przy usuwaniu zeba a nadcisnienie (Bisocard)?
kurcze kto to przeczyta ?
sine dłonie:(
Czy jest jakis lek, terapia na otwarte oczy w czasie spania ?