Choroba niemowlaka

1. Data: 2004-10-23 20:43:24

Temat: Choroba niemowlaka
Od: "Rafał K." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dziś do szpitala trafił mój siostrzeniec, nie ma jeszcze miesiąca.
Zaczeło się od sinej nózki po paru minutach juz takie obie były, karnacja
spopielała. Natychmiast został zawieziony do szpitala - Rzeszów. W tej
chwili ma podawany tlen, sytuacja ciężka, podejrzenie o zapalenie opon
mózgowych lub jakies zakażenie lub niewiadomo co. Wczoraj było ok, moze był
bardziej markotny, dziś rano nie chciał już ssać. Wstępne badania wykazały
brak leukocytów, co mogło to spowodować? W tej chwili czekamy na wyniki
punkcji, które mają być o 24. Mam nadzieje, że przeżyje ale prognozy nie sa
ciekawe ;( Dzięki za pomoc ew. westchnienie do Najwyższego o życie
Samuelka.

Pozdrawiam
Rafał

2. Data: 2004-10-23 22:33:42

Temat: Re: Choroba niemowlaka
Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał K." <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sa
> ciekawe ;( Dzięki za pomoc ew. westchnienie do Najwyższego o życie

Bede sie modlil. Daj znac jak sprawa sie skonczyla.

Pozdrawiam i trzymam kciuki

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

3. Data: 2004-10-24 02:25:13

Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Beede sie modlila za to malenstwo, miejmy nadzieje ze bedzie dobrze

4. Data: 2004-10-24 08:05:31

Od: "Rafał K." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za pomoc i modlitwe :) Jeśli chodzi o jego stan: wyniki
badania - punkcja, przekreśliły zapalenie opon mózgowych, w tej chwili stan
się poprawił. Miejmy nadzieje, ze to nie chwilowe bo od punkcji mineło już
12 godzin. Lekarz podejrzewa teraz, że to moze być jakas sprawa wirusowa,
nie pamiętam dobrze ale coś na s jak sypsa. Najbliższe 2 doby będą
decydujące.

Pozdrawiam
Rafał

5. Data: 2004-10-24 08:10:18

Od: "..::*Kameljanda*::.." <k...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Najbliższe 2 doby będą
> decydujące.

Trzymam kciuki za maluszka.

--
=======..::*Kameljanda*::..========
Kamelia => http://tinyurl.com/35gj2

6. Data: 2004-10-24 08:26:59

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszyscy trzymamy kciuki i sie modlimy, powodzenia!

7. Data: 2004-10-24 10:07:30

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał K." <r...@o...pl> napisał w wiadomości
na s jak sypsa. Najbliższe 2 doby będą
> decydujące.

Najprawdopodobniej podejrzewają sepsę. Poczytaj tu:

http://www.sepsa.pl/index.shtml

Trzymajcie się, wierzę, że maluch z tego wyjdzie.

Pozdr. Ewa

8. Data: 2004-10-24 16:23:53

Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Oby to byla nieprawda sepsa to tez paskudna choroba. Bede sie modlila dalej za
to Wasze malenstwo. GOD BLESS HER. Napis co sie dzieje z malenstwem bo wczoraj
bylam wstrzasnieta i plakalam.

9. Data: 2004-10-24 20:10:11

Od: "Rafał K." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszytskim :) Dziękuje za zainteresowanie, nie spodziewałem się, że są
jeszcze tak wrażliwi ludzie :) Widze jednak że same kobiety ;) Jeśli
chodzi o Samuelka to prawdopodobnie ma sepse, to nieciekawa choroba jak już
pisaliście. Na dzień dzisiejszy nic konkretnie niewiadomo, wstępne wyniki
będa jutro. Samopoczucie malca się troszke poprawiło, już nie jest siny ale
najlblizsze kilka dni ma kluczową role. Prawdopodobnie nie ma uszkodzeń
mózgu i narządów wewnętrznych, ale leukocytów dalej ma malutko. Można
powiedzieć, że cudem było to iż pierwsze objawy były w dzień, zostały
zauważone natychmiastowo i taka też byla reakcja. Zresza wystarczy dodać, że
po przywiezieniu do szpitala, co trwało 10 min, reanimowano Go. To paskudna
choroba (wirus przenosi się nawet drogą kropelkową) , pochłania 1400 ofiar
dziennie na swiecie a niewielo o niej wiadomo tak do końca. Troche się
spisałem i kończe już bo jutro uczelnia. Dziękuje za modlitwe w imieniu Sama
:) i prosimy o wiecej, oczewiście z odwzajemnieniem.
Miłch snów :)

Pozdrawiam
Rafał

10. Data: 2004-10-24 21:05:11

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 24 Oct 2004 22:10:11 +0200, Rafał K. wrote:

> Jeśli
> chodzi o Samuelka to prawdopodobnie ma sepse, to nieciekawa choroba jak już
> pisaliście.

Jedna uwaga: posocznica (po łacinie sepsis, w slangu 'sepsa') nie jest
chorobą, tak samo jak chorobą nie jest gorączka.

"Posocznica" to termin oznaczający stałą obecność we krwi bakterii i
toksyn przez nie wytwarzanych - jest to stan (bardzo niebezpieczny),
który może wystąpić w przebiegu wielu różnych chorób.

(Przy okazji - z definicji nie ma czegoś takiego jak "posocznica
wirusowa".)

Zdrowia dla dziecka życzę,

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

FORUM EDUKACYJNE
stan zapalny po operacji wydluzania wedzidelka napletka
seronil a depresja
czy jest tu STOMATOLOG ?
karmienie piersią a ciąża