Choroba świata po 24 latach od jej ujawnienia.

21. Data: 2019-02-07 09:50:50

Temat: Re: Choroba świata po 24 latach od jej ujawnienia.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 lutego 2019 08:36:44 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Pedofil-gawędziarz.
> Normalnym ludziom gwałcenie dzieci nie kojarzy się z erotyką.

> Zachęcanie do pedofilii jest karalne. Ile razy trzeba to powtarzać?

Przepraszam, czy Leo reklamuje strony z obrazkami gołych małolatek?
Czy podaje adresy gimnazjalistek zboczuchom? Prowadzi nielegalny portal
randkowy? Kryje albo usprawiedliwia przypadki dokonanych zgwałceń, uwiedzeń czy
nieodpowiedzialnych romansów, w których jedna ze stron jest poniżej wieku
przyzwolenia?

Jego pożałowania godne gawędziarstwo jest za bardzo abstrakcyjne, żeby
nakręcało rynek. Pochwala teoretycznie zachowania kazirodcze, które _mogą_
przypadkiem prowadzić do stosunków z osobami poniżej skończonych lat 15, jednak
nie muszą. Nigdzie Leo nie powiedział explicite, w jakim wieku mają się one
odbywać. Toteż choć jego wypowiedzi są haniebne, trudno mówić o karalności.
Wątpliwe jest, aby znalazł się ktoś, kto je potraktuje serio i przejdzie
do akcji.

Jest coś takiego jak odstąpienie od karania ze względu na znikomą szkodliwość
społeczną i w tym wypadku taka też ona jest.

22. Data: 2019-02-07 10:59:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
>
> Jest coś takiego jak odstąpienie od karania ze względu na znikomą
> szkodliwość społeczną i w tym wypadku taka też ona jest.

Wreszcie zaczynasz mówić do rzeczy Jakubie.

A co do wieku inicjacji seksualnej dziecka wśród rodziców to już się
nieraz wypowiedziałem. Inicjacja powinna mieć miejsce w wieku, kiedy
dziecko staje się samodzielne, samowystarczalne, jest dojrzałe
psychicznie i fizycznie i gotowe do opuszczenia gniazda rodzinnego,
czyli w wieku gdzieś powyżej 17-18 lat a może i ciut więcej.

LeoTar Gnostyk

23. Data: 2019-02-07 11:13:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 lutego 2019 10:59:51 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> [...]
> psychicznie i fizycznie i gotowe do opuszczenia gniazda rodzinnego,
> czyli w wieku gdzieś powyżej 17-18 lat a może i ciut więcej.

Nie z rodzicami, ty zboczuchu, to asynchron / asymetria.
Z rówieśnikami pod nadzorem rodziców.

24. Data: 2019-02-07 11:23:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 lutego 2019 11:13:42 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Nie z rodzicami, ty zboczuchu, to asynchron / asymetria.
> Z rówieśnikami pod nadzorem rodziców.

PS. I zaraz po osiągnięciu wieku przyzwolenia.
Wiek ten jest ustalony w celu nie zakłóconego realizowania edukacji, nie ma
jednak powodu, żeby zaraz po nim odmawiać młodocianym radości z seksu.
Również z jego funkcji reproduktywnej. Każdy rodzic, który wyrzuca córkę
za zajście w ciążę albo namawia do aborcji to jest skurwysyn. Przez takich życie
erotyczne traci aspekt łączności z naturą (ekologiczny, bioenergetyczny)
a staje się elementem nieodpowiedzialnego promiskuityzmu i mieszczańskich
rozrywek.

25. Data: 2019-02-07 11:39:07

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie z rodzicami, ty zboczuchu, to asynchron / asymetria.
> Z rówieśnikami pod nadzorem rodziców.

Inicjacja seksualna jest ostatnią lekcją relacji między kobietą i
mężczyzną, którą młody człowiek osiągający stan dorosłości, musi odebrać
od zaufanego Autorytetu. Równie młody i niedoświadczony partner nie jest
żadnym Autorytetem dla takiego samego niedoświadczonego, drugiego małolata.
LeoTar Gnostyk

26. Data: 2019-02-07 11:41:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 lutego 2019 11:39:13 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> [...]
> żadnym Autorytetem dla takiego samego niedoświadczonego, drugiego małolata.

Autorytet śmierdzi.
Hippiesi inicjowali seks bez Autorytetu.

27. Data: 2019-02-07 11:43:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 lutego 2019 11:41:29 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Autorytet śmierdzi.
> Hippiesi inicjowali seks bez Autorytetu.

PS. Chodzi o inicjację-fraternizację, cobyś nie miał wątpliwości.

28. Data: 2019-02-07 13:50:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-07 o 09:50, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Przepraszam, czy Leo reklamuje strony z obrazkami gołych małolatek?

Zachęcanie do pedofilii jest karalne.
Czego nie rozumiesz?

> Pochwala teoretycznie zachowania kazirodcze,

I czego nie rozumiesz?
KK
Art.201. Kto dopuszcza się obcowania płciowego w stosunku do
wstępnego, zstępnego, przysposobionego, przysposabiającego, brata lub
siostry, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

Czyli można pochwalać teoretyczne walenie kogoś młotkiem po głowie?
Przemyśl to.

> które _mogą_
> przypadkiem prowadzić do stosunków z osobami poniżej skończonych lat 15, jednak
> nie muszą.

"zdolność Dziecka do odpowiedzialnego macierzyństwa/ojcostwa"
"Inicjacja (inicjacja seksualna Dziecka wśród Rodziców)"

Czego nie rozumiesz?

> Nigdzie Leo nie powiedział explicite, w jakim wieku mają się one
> odbywać.

Art.201 nie wspomina o wieku.
Ten debil doskonale zdaje sobie sprawę, że łamie prawo.

> Jest coś takiego jak odstąpienie od karania ze względu na znikomą szkodliwość
> społeczną

Jest też coś takiego jak sąd. Nie ty decydujesz.

> i w tym wypadku taka też ona jest.

Bredzisz. Nie ty decydujesz czy taka jest.

Jeżeli nawet, to gdy sąd kogoś skarze za kradzież wafelka i odstąpi od
wymierzenia kary "ze względu na niską szkodliwość społeczną", to w żaden
sposób nie znaczy, że teraz to spoko, możesz dalej kraść wafelki.

Ze też dorosłym ludziom trzeba takie rzeczy tłumaczyć. Ręce opadają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2019-02-07 15:14:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 lutego 2019 13:50:56 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Zachęcanie do pedofilii jest karalne.
> Czego nie rozumiesz?

Zachęcanie do kazirodztwa z osobami po wieku przyzwolenia też?
To są dwa różne paragrafy i pomimo, że to jest ekstremalnie brzydkie moralnie,
to jest z definicji inne zboczenie płciowe, które zbiega się tylko w przypadku
poniżej wieku przyzwolenia. Ponieważ Leo tylko gada pierdoły, a nie wypowiada
się jednoznacznie nt. wieku, więc nie można traktować serio jego dyrdymałów.

> Czyli można pochwalać teoretyczne walenie kogoś młotkiem po głowie?

Jeżeli to nie jest podżeganie do walnięcia konkretnej osoby, to w porywach
jest to co najwyżej mowa nienawiści.
Jeżeli napiszę na grupie: "Nie pij wódki nie pij wina, kup karabin zajeb skina"
to czy ktoś będzie robił wokół tego przypadku śledztwo?

Nadgorliwość to pierwszy krok do faszyzmu, a czasem może być nawet gorsza
od faszyzmu.

Co do Leo, to zwyczajnie toleruję go z powodu, że mam ubaw z jego pierdół.

30. Data: 2019-02-07 16:10:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-07 o 15:14, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Zachęcanie do kazirodztwa z osobami po wieku przyzwolenia też?

Zachęcanie do przestępstwa jest karalne.
Przecież podałem odpowiedni art. z KK... ręce opadają.

> Jeżeli to nie jest podżeganie do walnięcia konkretnej osoby, to w porywach
> jest to co najwyżej mowa nienawiści.

I czego nie zrozumiałeś z tego co ten pedofil pisze?
Zachęca, i to publicznie, rodziców do gwałcenia własnych dzieci.

> Jeżeli napiszę na grupie: "Nie pij wódki nie pij wina, kup karabin zajeb skina"
> to czy ktoś będzie robił wokół tego przypadku śledztwo?

Nie wiem czy będzie. Zgodnie z prawem powinien.
W państwie z tektury raczej nie będzie.

> Nadgorliwość to pierwszy krok do faszyzmu, a czasem może być nawet gorsza
> od faszyzmu.

Mylisz pojęcia.
Brak reakcji na faszyzm i mowę nienawiści, na zachęcanie do zajebania
kogokolwiek, prowadzi do faszyzmu.

> Co do Leo, to zwyczajnie toleruję go z powodu, że mam ubaw z jego pierdół.

Faktycznie. Zachęcanie do gwałcenia własnych dzieci jest wyjątkowo
zabawne. Boki zrywać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

rzecz o słowiaństwie i Ukrainie
[ Gilbert M. Masters, Wendell P. Ela ] Introduction to Environmental Engineering and Science 3rd Edition Solutions
[ Trevor Wegner ] Applied Business Statistics: Methods and Excel-based 4th Edition Solutions
[ Chun Wa Wong ] Introduction to Mathematical Physics: Methods & Concepts 2nd Edition Solutions
[ Philpot Timothy A ] Mechanics of Materials: An Integrated Learning System, 4th Edition Solutions