Choroba wscieklych krow

1. Data: 2000-11-06 22:43:38

Temat: Choroba wscieklych krow
Od: Piotr Muller <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy choroba wscieklych krow przenoszona
jest tylko poprzez mieso, czy istnieje prawdopodobienstwo
przeniesienia jej przez wyroby mleczne ?
Piotr

2. Data: 2000-11-07 08:42:29

Temat: Re: Choroba wscieklych krow
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Muller <p...@p...wp.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...wp.pl...
> Witam,
> Czy choroba wscieklych krow przenoszona
> jest tylko poprzez mieso, czy istnieje prawdopodobienstwo
> przeniesienia jej przez wyroby mleczne ?
> Piotr

Wiecie, moim zdaniem jest to wymysl jednych hodowców dla pognebienia innych.
Jesli objawy moga wystapic dopiero po 30 latach od zjedzenia "zakazonego"
miesa to skad wiadomo, ze to wlasnie od tego sie zachorowalo? Pozdrawiam -
A.

3. Data: 2000-11-07 09:07:48

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <A...@p...pl> skrev i meddelandet

> [...]
> miesa to skad wiadomo, ze to wlasnie od tego sie zachorowalo? Pozdrawiam -

przeciez tak samo moze byc z AIDS! nie musisz natychmiast zachorowac...

4. Data: 2000-11-07 10:09:33

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:EDPN5.4680$j...@n...telia.net...

> przeciez tak samo moze byc z AIDS! nie musisz natychmiast zachorowac...

Wcale nie tak samo. Na AIDS nie muszę od razu zachorować, ale prawie od razu
można zbadać czy jestem zarażona. W przypadku zaś choroby wściekłych krów
dopiero po zachorowaniu można stwierdzić zarażenie. Czyli po tych 30 latach.
To się jeszcze raz pytam, skąd wiadomo, że zachorowałam od zjedzenia czegoś
tam przed trzydziestu laty? Pozdrawiam - A.

5. Data: 2000-11-07 10:36:47

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Człowiek zrobi wszystko, żeby zarobić.I tak zaczął wykorzystywać mięsne
odpadki, przerabiać na paszę i karmić tym bydło. Kto to widział, żeby krowa
jadła mięso??? Psu i kotu za to sprytny producent wciska "zbilansowany" zborzem
i warzywami pokarm dla kotów i psów.Takie łamanie praw przyrody przyniesie
coraz dziwniejsze i groźniejsze choroby.Pozdrawiam.

6. Data: 2000-11-07 10:54:55

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

> [...]
> i warzywami pokarm dla kotów i psów.Takie łamanie praw przyrody przyniesie
> coraz dziwniejsze i groźniejsze choroby.Pozdrawiam.

Moj pies jada niemal wyłącznie to co mu (specjalnie dla niego) przyżądzę.
Ale to dygresja. Natomiast co do choroby wscieklych krow to nadal twierdze,
ze nie zostal udokumentowany zwiazek pomiedzy choroba krow a czlowieka.
Pozdrawiam - A.

7. Data: 2000-11-08 00:01:58

Od: "Izabela Sowula" <i...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Natomiast co do choroby wscieklych krow to nadal twierdze,
> ze nie zostal udokumentowany zwiazek pomiedzy choroba krow a czlowieka.
> Pozdrawiam - A.

ale rowniez nie zostal wykluczony i w tym sek

Iza

8. Data: 2000-11-08 07:21:55

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izabela Sowula <i...@l...net>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:...

(...)

> ale rowniez nie zostal wykluczony i w tym sek

Sek? A jaki sek...?...

A powaznie mowiac to nie wykluczono rowniez wielu najrozmaitszych czynnikow
a ucierpialy tylko te biedne wyspiarskie krowy
ktore nie moga dotrzec w postaci kotletow na kontynent...
pozdr
Gregg

9. Data: 2000-11-08 09:15:59

Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gregg <g...@z...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> pozdr
> Gregg
> Ja jako klasyczna hipohondryczka przeszłam juz obawy że jestem chora bo
jakieś 5 lat temu gościłam 5 tyg. w Anglii./!:(
Jak zacznęmieć za 30 lat jakieś objawy to wam napiszę - jak będę jeszcze
umiała
Pozdrawiam
Joasia

10. Data: 2000-11-08 10:03:03

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zacznęmieć za 30 lat jakieś objawy to wam napiszę - jak będę jeszcze
> umiała
> Pozdrawiam
> Joasia
>
> Jak Ty napiszesz? Nie trafisz w klawiaturę! Za 30 lat natura sama rozwiąże
ten problem.Będzie to już "musztarda po obiedzie".

Choroby wirusowe
Pytanie o FANSIDAR ?
Co to jest świąd?
Jeszcze raz zastawki