Chrapanie - jak się pozbyć - jak uleczyć?

11. Data: 2003-01-22 17:04:06

Temat: Re: Chrapanie - budzi dzieci?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Jan 2003, magda wrote:

> Nie mam pewności, ale to chyba to chrapanie budzi naszą Julcie w środku
> nocy, jak śpi oddzielnie to Julcia przesypia noc - albo to przypadek. Jak
> myślicie? Jakieś obserwacje w tym temacie?

a Twoj slubny jest otyly, przesypa noc, czy nie jest zmeczony
w dzien i nie zasypia przy telewizji, czy ma ochote na seks
no i zmierz mu obwod szyi. To nie nasze obserwacje sa istotne
tylko wlasnie TWOJE. Patrz nie na Julcie tylko na niego?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

12. Data: 2003-01-23 00:43:13

Temat: Re: Chrapanie - jak się pozbyć - jak uleczyć?
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Jan 2003 17:51:42 +0100, Yellow Peril napisał/a:

> Piotr Kasztelowicz w wiadomości <Pine.GSO.4.50.0301221741520.14995-

> I ile ma lat: -)

I czy jest trzeźwy :-(

--
Pozdrawiam;
Kaja

13. Data: 2003-01-23 09:21:06

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Jan 2003, Kaja wrote:

> I czy jest trzeźwy :-(

tu akurat zakladam, ze tak. Ale jesli pytam o obwod
szyi to widocznie ma to jakies znaczenie o ktorym
ty mozesz nie miec pojecia.

Kaju, jak widac nie znasz mnie na tyle zeby wiedziec
kiedy mowie powaznie a kiedy robie sobie jaja.
Pytanie o obwod szyi jest akurat pytaniem powaznym

P.

14. Data: 2003-01-23 09:25:25

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nei jest otyły, uprawia sporty, przesypia noc, nie jest senny w dzień,
sex-no wybacz, to nasza sprawa-powiem tylko, że nie narzekam, kołnierzyk 42.
a na Julcie będę patrzyć!:-)))

15. Data: 2003-01-23 09:27:59

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> robi sie to tak, ze nalezy wszyc pilke tenisowa w tylna czesc koszuli
> od pizamy (to nie zarty) i w jakis sposob to "uczy" spania na
> boku.
a u nas ani na boku, ani na brzuchu nie pomaga. A juz po alkoholu to nawet
zatyczki nie pomagaja...
Do tej pory przyjmowalam ,ze tak juz musi byc ale zaczynam sie
zastanawiac...

16. Data: 2003-01-23 10:02:27

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Jan 2003, magda wrote:

> nei jest otyły, uprawia sporty, przesypia noc, nie jest senny w dzień,
> sex-no wybacz, to nasza sprawa-powiem tylko, że nie narzekam, kołnierzyk 42.
> a na Julcie będę patrzyć!:-)))

to raczej (choc przez internet nie da sie tego powiedziec),
nie jest to obturacyjny bezdech senny -> pierwsza rzecz wiec -
konsultacja laryngologa

P.

17. Data: 2003-01-23 10:03:22

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Jan 2003, magda wrote:

> Do tej pory przyjmowalam ,ze tak juz musi byc ale zaczynam sie
> zastanawiac...

alkoholu i lekkow nasennych nie powinien uzywac w ogole, rownie
zadnych lekow zwiotczajacych

P.

18. Data: 2003-01-23 12:49:41

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Jan 2003 10:21:06 +0100, Piotr Kasztelowicz napisał/a:

> tu akurat zakladam, ze tak. Ale jesli pytam o obwod
> szyi to widocznie ma to jakies znaczenie o ktorym
> ty mozesz nie miec pojecia.

Wiem,że masz rację.

> Kaju, jak widac nie znasz mnie na tyle zeby wiedziec
> kiedy mowie powaznie a kiedy robie sobie jaja.
> Pytanie o obwod szyi jest akurat pytaniem powaznym

Ja Ciebie traktuję jak najbardziej poważnie na tej grupie i Twoje rady
(wszystko co tu czytam) są dla mnie bardzo ważne!!! :-)
Nie odnosiłam się do tego obwodu szyi,tylko tak ogólnie mi się skojarzyło.

--
Pozdrawiam;
Kaja

19. Data: 2003-01-23 12:53:51

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Jan 2003 10:25:25 +0100, magda napisał/a:

> nei jest otyły, uprawia sporty, przesypia noc, nie jest senny w dzień,
> sex-no wybacz, to nasza sprawa-powiem tylko, że nie narzekam, kołnierzyk 42.
> a na Julcie będę patrzyć!:-)))

Jak Julcia śpi to daj jej spokój,stuknij męża,żeby się odwrócił na bok i
też śpij :-)

--
Pozdrawiam;
Kaja

20. Data: 2003-01-23 13:01:09

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Jan 2003 10:27:59 +0100, magda napisał/a:

> a u nas ani na boku, ani na brzuchu nie pomaga. A juz po alkoholu to nawet
> zatyczki nie pomagaja...
> Do tej pory przyjmowalam ,ze tak juz musi byc ale zaczynam sie
> zastanawiac...

Wyślij męża do laryngologa,bo to może być coś z przegrodą nosową.
Bardzo Ci współczuję,bo przez niego spać nie możesz :-(

--
Pozdrawiam;
Kaja

Ból w okolicach skroni
Wysięk w kolanie
Ankieta
Hypogammaglobulinemia - Nie Lada Problem
Pytanie