Chroń swe życie prywatne !

1. Data: 2001-08-19 21:33:34

Temat: Chroń swe życie prywatne !
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś obcy nie odbiera Twoich fal ? Czy naprawdę jesteś sam ?
Czy Twoje myśli nie są czytane przez kogoś, kogo w ogóle nie znasz? kogoś, kogo
nie chciałbyś wcale poznać czy zaprosić do swego domu?
Przyślij email z Twoją datą urodzenia i miejscem pobytu (miejscowość,
dzielnica).
l...@p...com
Po teleneutralizacji niepożądanej ingerencji z zewnątrz poczujesz się lepiej!
Nareszcie będziesz sobą!

1. Data: 2001-08-19 23:32:08

Temat: Re: Chroń swe życie prywatne !
Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[Ciach]

> Po teleneutralizacji niepożądanej ingerencji z zewnątrz poczujesz się
lepiej!
> Nareszcie będziesz sobą!

Znacznie lepsze sa bransoletki ktore mozna kupic w Telezakupach
(99,99 zl , dodaja gratis zestaw wrozb dla kazdej daty urodzenia).
Oprocz teleneutralizacji dodatkowo chroni przed wszystkimi mozliwymi
chorobami
wlacznie z rakiem poprzez laczenie sie za pomoca fal X-Gamma
z dobroczynnymi myslami slawnej wrozbitki,
a co najwazniejsze po zalozeniu bransoletki na rury wodociagowe
eliminuja chlor i wzbogacaja wode w dobroczynne kultury
bakterii L.Casei (nie trzeba wiecej kupowac jogurtu znajej
firmy). W dodatku woda staje sie tak miekka, ze juz nigdy
wiecej w pralce nie osadzi sie szkodliwy wapn (oszczedzasz na Calgonie).

IK

1. Data: 2001-08-20 05:46:00

Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ten gosciu teleneutralizuje zdalnie czy jak ze trzeba podac adres i pewnie
współrzędne gościu wpisze to do komputera przesle mailem do zaprzyjaznionego
wasyla na bialorusi ten wysle pod wskazany adres rakiete taktyczna i
teleneutralizacja zakonczona. A w niebie juz nikt nie bedzie podsluchiwal
naszych mysli i bedziemy wiecznie szczesliwi!

A moze jeszcze teleneutralizuje kredyty bo ja chetnie.... podaje wspolrzedne
banku......

1. Data: 2001-08-20 10:56:38

Temat: UWAGA NIE ODPOWIADAC !!!!!!
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po dokonaniu kontroli podanego adresu testerem biocretinopsychofizycznym
wyszlo mi ze ten adres stanowi w istocie przekierowanie do NICH! A jak ONI
dostana czyjs adres w swoje rece, to taki czlowiek ma juz przesrane. I nie
ma lotow. I po ptokach....

J.

PS:
ONI sa wszedzie !

1. Data: 2001-08-24 10:50:33

Od: "zwierzak2" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno cuda moze zdzialac magnetyzer zamontowany na szklance :)
Jacek

pralki Amica
Wyrok NSA - kanalizacja ściekowa podłaczona do kanalizacji deszczowej
FINISH PARKIET
Re: Kino domowe SONY DAV S-300 OKAZJA TANIO!!!!!!!!!!!
mole zywnosciowe