Chrzan - jak usunąć

1. Data: 2001-09-05 21:44:25

Temat: Chrzan - jak usunąć
Od: "Moniq" <m...@p...gliwice.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wie ktos może jak się pozbyć chrzanu z ogrodu? Rozrósł się do
niesamowutych rozmiarów i jest wylęgarnią ślimaków, na razie bawię się w
wykopywanie ale zawsze coś zostanie może jest jakaś bardziej skuteczna
metoda?

Moniqe

2. Data: 2001-09-06 07:08:15

Temat: Re: Chrzan - jak usunąć
Od: "A Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moniq <m...@p...gliwice.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9n66e3$6cc$...@n...tpi.pl...
> [...]
> niesamowutych rozmiarów i jest wylęgarnią ślimaków, na razie bawię się w
> wykopywanie ale zawsze coś zostanie może jest jakaś bardziej skuteczna

A nie lubisz chrzanu z jajkami i śmietaną? ;-))

Pozdrawiam
Antoni Broniak

3. Data: 2001-09-06 08:14:39

Od: "Moniq" <m...@p...gliwice.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A Broniak" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Moniq <m...@p...gliwice.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9n66e3$6cc$...@n...tpi.pl...
>
> A nie lubisz chrzanu z jajkami i śmietaną? ;-))

Nie pożeram młodszych braci :)) oprócz tego nie takie ilości (jakieś 1x1,5 m
powierzchni)

Moniqe

4. Data: 2001-09-06 09:33:50

Od: "Bogdan" <g...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pożeram młodszych braci :)) oprócz tego nie takie ilości
(jakieś 1x1,5 m
> powierzchni)
>
> Moniqe

Czyżby koleja nawiedzina?:-) Nie z kazdego jajka wylęgnie się
kurczak!
Pozdrawiam , Bogdan

5. Data: 2001-09-06 09:57:59

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniq <m...@p...gliwice.sdi.tpnet.pl> napisała w wiadomości

> [...]
> niesamowutych rozmiarów i jest wylęgarnią ślimaków, na razie bawię się w
> wykopywanie ale zawsze coś zostanie może jest jakaś bardziej skuteczna

Wykopuj dalej :-))) Mój chrzan 4 lata walczył, a kiedy w tym roku przyszłam
do niego w łaskę o jeden kawałeczek korzonka czy choćby listeczek, nie
miałam już kogo prosić... Wyniszczyłam go skutecznie tym razem. I teraz
żałuję. :-( Mam koper, czosnek i nie mam chrzanu...
A tak poważniej - można skutecznie chemicznie, ale szkoda zdrowia.
Przypuszczam, że gdyby przyciąć go do samej ziemi i nakryć czarną grubą
folią na jakiś długi czas (tygodnie?), osłabiłoby to jego siłę. Nie
trenowałam tego sposobu, jeśli ktoś sprawdzał, może się odezwie.
Pozdrawiam, Anula

Re: Pyl wulkaniczny
dalie
tak nie na temat :-)