tak nie na temat :-)

1. Data: 2001-09-05 19:43:06

Temat: tak nie na temat :-)
Od: Maciej Szmit <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wzialem sie za robienie jakiejs mniej siermierznej wersji moich
stron i wrzucilem tam miedzy innymi troche (na razie malo) obrazkow z
mojego gospodarstwa. Gdyby ktos z Was mial ochote, wolna chwile i
szybkie lacze ;-) i zechcial mi powiedziec, jak sie nazywa zwierze,
ktore sfotgrafowalem
http://szmit.leto.com.pl/foto/motyl.htm

Uklony
Maciej
--
Maciej Szmit
http://szmit.leto.com.pl

2. Data: 2001-09-05 21:26:00

Temat: Re: tak nie na temat :-)
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Maciej Szmit napisał(a):

> [...]
> mojego gospodarstwa. Gdyby ktos z Was mial ochote, wolna chwile i
> szybkie lacze ;-) i zechcial mi powiedziec, jak sie nazywa zwierze,

To może być qń, choć nie za bardzo podobny :-))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Ale trzmiel jest w porzšdku.

3. Data: 2001-09-05 23:25:46

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Maciej Szmit <m...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisal:

> Wlasnie wzialem sie za robienie jakiejs mniej siermierznej wersji moich
> stron i wrzucilem tam miedzy innymi troche (na razie malo) obrazkow z
> mojego gospodarstwa.

Oczekujemy ze niebawem wrzucisz na te strone pare zdjec ze slubu, cobysmy
tez mogli zobaczyc jak tam bylo (:-)) Tym razem Twoja absencja jest
usprawiedliwiona, ale za to na kolejnym spotkaniu, to juz ze swoja polówka
musisz ...

Pozdrawiam - Jagoda

Dla niewtajemniczonych podaje (za zgoda autora)

> A niestety (??) w weekend a dokladniej ósmego mam slub (swój!) wiec
sami rozumiecie... Moze przy nastepnej okazji

4. Data: 2001-09-06 07:56:59

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Szmit wrote:
(...)

> Gdyby ktos z Was mial ochote, wolna chwile i
> szybkie lacze ;-) i zechcial mi powiedziec, jak sie nazywa zwierze,
> ktore sfotgrafowalem
> http://szmit.leto.com.pl/foto/motyl.htm

A nie mogłeś go poprosić, żeby rozłożył skrzydła? ;-) Motyle to
najczęściej rusałki, więc to może będzie "rusałka pawik" :-)

Krycha&Co(ty)

5. Data: 2001-09-06 08:12:00

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może być qń, choć nie za bardzo podobny :-))))))))))))))
Zaraz qń, a może qń-była? A skoro ma skrzydła to pegasusowa ani chybi. ;-)

Macieju, w przyszłości rób zdjęcia z góry jak ma rozłożone skrzydła.
Biorąc pod uwagę oświetlenie - to niestety, może to być coś z tego:
Przestrojnik jurtina [Maniola jurtina L.];
Rolnica czopówka [Agrotis exclamationis L.]
Pozdrawiam Jerzy

6. Data: 2001-09-06 08:34:46

Temat: Motyl [Re: tak nie na temat :-)]
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:
> Biorąc pod uwagę oświetlenie - to niestety, może to być coś z tego:
> Przestrojnik jurtina [Maniola jurtina L.];
> Rolnica czopówka [Agrotis exclamationis L.]

Stawiam na ktoregos z modraszkow. Jak nie zapomne to poszukam w domu po
atlasach.
Motyli oczywiscie :-)
Tak na oko wydaje mi sie, ze widzialem tez cos takiego w moim ogrodzie.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Koterba :-)

7. Data: 2001-09-06 08:37:44

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:
> Oczekujemy ze niebawem wrzucisz na te strone pare zdjec ze slubu, [...]
> Dla niewtajemniczonych podaje (za zgoda autora)

Rafal! -> bierz przyklad :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)))

8. Data: 2001-09-09 04:22:17

Temat: Re: Motyl [Re: tak nie na temat :-)]
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:
> Stawiam na ktoregos z modraszkow. Jak nie zapomne to poszukam w domu po
> atlasach.

Poszukalem i oddaje uklon w strone Jerzego.
Kropka w kropke z tym z Rudolf Hrabak, "Kapesni atlas nasich motylu",
Praha 1985, str. 263. Czyli Maniola jurtina L. Po ichniejszemu Okac
lucni :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Koterba :-)

9. Data: 2001-09-09 07:37:32

Od: Maciej Szmit <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> [...]
> Kropka w kropke z tym z Rudolf Hrabak, "Kapesni atlas nasich motylu",
> Praha 1985, str. 263. Czyli Maniola jurtina L. Po ichniejszemu Okac

Dziekuje. Wrzucielem tego motylka (dokladniej jedno ze zdjec) na plfoto (taki
dosc ciekawy portal fotograficzny, z ktorym wlasnie zaczynam znajomosc,
jezeli ktos nie zna - zdarzaja sie ciekawe zdjecia przyrodnicze no i mozna
nadyslac wlasne zdjecia http://plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=a1b2c3

Pozdrowienia

Maciej (jak zdradzila Jagoda - swiezo ozeniony)

--
Maciej Szmit
http://szmit.leto.com.pl

10. Data: 2001-09-09 08:51:54

Temat: NTG :-) (Re: Motyl)
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Szmit wrote:
> [...]
> jezeli ktos nie zna - zdarzaja sie ciekawe zdjecia przyrodnicze no i mozna

jakos bardziej lubie onephoto:
http://onephoto.net/index.php3

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)