aucuba zimujaca w ogrodzie?

1. Data: 2001-09-04 20:37:42

Temat: aucuba zimujaca w ogrodzie?
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

zawsze traktowalem aukube jako rosline pokojowa (znoszaca mrozy do -5
stopni). Tymczasem ostatnio obilo mi sie o uszy, ze okryta moglaby
zimowac w gruncie. Na Mazowszu? Czy ktos z was mial kiedys takie
doswiadczenia? Tymczasem w ogrodzie spedza lato (i chyba sobie to
chwali), ale trzeba bedzie sie na cos zdecydowac.

Pozdrawiam

Andrzej

2. Data: 2001-09-05 08:13:06

Temat: Re: aucuba zimujaca w ogrodzie?
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doswiadczenia? Tymczasem w ogrodzie spedza lato (i chyba sobie to
> chwali), ale trzeba bedzie sie na cos zdecydowac.

Hej!
Mieszkam na Opolszczyznie. Z literatury wynika, ze aukuba znosi 20 st. mrozu. U
mnie zeszla zime spedzila bez okrycia!!! Rosnie pieknie, czego i Tobie zycze
Mariusz Mieczakowski

3. Data: 2001-09-05 08:15:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<3...@n...onet.pl>...

>Mieszkam na Opolszczyznie. Z literatury wynika, ze aukuba znosi 20 st.
mrozu. U
>mnie zeszla zime spedzila bez okrycia!!! Rosnie pieknie, czego i Tobie
zycze

A jakiej wielkości jest Twoja aukuba?

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-09-05 15:49:21

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakiej wielkości jest Twoja aukuba?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ma teraz okolo metra. Niestety nie znam nazwy odmiany (w szkolce oczywiscie nie
wiedzieli), ale to ktoras z pstrych. Nie zmarzl jej nawet brzeg listka (a np.
jedna trzmielina japonska wiosna po zdjeciu okrycia nieco podmarzla).
Z aukubim pozdrowieniem
Mariusz Mieczakowski

pmoc
Cedr Himalajski, czy ktos wie?