pmoc

1. Data: 2001-09-04 16:58:57

Temat: pmoc
Od: "Marian" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka odleglosc oczka wodnego od mieszkania
Jaka odleglosc nalezy zachowac oczka wodnego od mieszkania-jesli kto wie to
prosze o odpowiedzi

--
Marian
m...@2...pl

2. Data: 2001-09-04 17:14:18

Temat: Re: pmoc
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty, powaznie???

Andrzej

3. Data: 2001-09-05 08:40:40

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marian <m...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Jaka odleglosc oczka wodnego od mieszkania
> Jaka odleglosc nalezy zachowac oczka wodnego od mieszkania-jesli kto wie
> prosze o odpowiedzi

Nowy Konkurs?

Pozdr.
Grzegorz

4. Data: 2001-09-05 12:26:50

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minimum 7 metrów, 35 cm od ściany północno-zachodniej mieszkania do brzegu
wschodnio-południowego....

5. Data: 2001-09-05 13:41:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Minimum 7 metrów, 35 cm od ściany północno-zachodniej mieszkania do
brzegu
> wschodnio-południowego....
Bzdura, "Prawo Wodne" nakazuje odległość 15 m od brzegu oczka do budowli
trwałej pozostawić wolne [przepisy nowe wg. UE]. ;-)))
pozdr. Jerzy

6. Data: 2001-09-06 09:17:29

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy wiadro wkopane w ziemię to już oczko wodne czy dalej wiadro?
A jeśli oczko, to czy z uwagi na niewielką pojemność nie przysługują w UE
jakieś ulgi "odległościowe"?
:-))

7. Data: 2001-09-06 10:23:17

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy wiadro wkopane w ziemię to już oczko wodne czy dalej wiadro?
> A jeśli oczko, to czy z uwagi na niewielką pojemność nie przysługują w
UE
> jakieś ulgi "odległościowe"?
Ulg odległościowych nie ma, natomiast płacą rocznie z każdy 1 mkw.
powierzchni lustra wody nowozałożonego zbiornika 1 Euro. ;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2001-09-06 12:42:17

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, a kiedy wybudują bliżej niż 15 metrów to pewnie płacą straaaaaszne kary np
2 Euro za 1mkw. powierzchni lustra wody nowozałożonego zbiornika !
No, i dlatego słuszne jest pytanie startowe i głośne wołanie o pmoc!
A może na wszelki wypadek zrobić odległość 30 metrów?
To może wtedy będą ulgi - np 0,5 Euro za 1mkw.?
:-)

9. Data: 2001-09-06 13:48:16

Temat: Pozostaje jedynie zdrowy rozsądek.
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, a kiedy wybudują bliżej niż 15 metrów to pewnie płacą straaaaaszne
kary
[...]
Przepraszam, ale wstawiłem ;-)))
Nie daj się nabierać, nie ma na szczęście takich przepisów coby tę kwestię
regulowały.
Pozostaje jedynie zdrowy rozsądek.
pozdr. Jerzy

10. Data: 2001-09-07 10:58:40

Temat: Teraz na poważnie
Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No pewnie, że to wszystko to żart. Przecież te moje wypisywanki o 7 metrach i
iluś-tam centymetrach to też był żart. Nie ma przepisów o odległościach między
domem a oczkiem wodnym.
Wydaje mi się, że ważniejszym problemem jest wielkość oczka wodnego - bo gdzie
jest granica samowoli budowlanej dotyczącej wielkości wykopu. Ktoś
zrobi "wykop" ,wstawi "wiadro" i powie, że ma oczko. I nikt się nie przyczepi
no bo i czego miałby się czepiać. Ale drugi człowiek zrobi wykop 10 x 10 x 1,5
m i też powie, że ma "oczko" i tu się może już ktoś przyczepić. Sąsiedzi,
burmistrz, sołtys, wójt, policja, architekt miejski, ochrona
środowiska, "zieloni", czort wie kto jeszcze, bo przecież jest bez liku
różnistych instytucji do "czepiania się". Więc to może być ważniejszy problem
niż pytanie wstępne.
Dlatego ja na miejscu pytającego na wstępie Mariana raczej bym spytał:
"Jaka może być wielkość wykopu pod oczko wodne by nie trzeba było żadnych
zezwoleń i jednocześnie by nikt się nie czepiał".

Leon

Cedr Himalajski, czy ktos wie?
Czasopisma
zygokaktus - grudzien (?)