pmoc

11. Data: 2001-09-07 11:27:14

Temat: Re: Teraz na poważnie
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Dlatego ja na miejscu pytającego na wstępie Mariana raczej bym spytał:
> "Jaka może być wielkość wykopu pod oczko wodne by nie trzeba było
żadnych
> zezwoleń i jednocześnie by nikt się nie czepiał".
Odległość taka aby się ^^^^^^^^^^^^^^^^^. Czyli KC i zdrowy
rozsądek.
Przy nasadzeniach przyjmuje się [zwyczajowo ;-))) ] za odległość 1/2
maksymalnej wysokości [pobożne życzenie]. Tu możesz przyjąć 1/2 długości
oczka. Co ci przyjdzie z oczka do którego sąsiad ci wrzuci jakąs truciznę?
Jak masz wątpliwości to zapytaj go o to, ale tak naprawdę można
przestudiować prawo budowlane i zastosować sie do minimalnych odległości
dla budowli trwałych. I oczywiście w sensie konstrukcyjnym budować zgodnie
ze sztuką.
pozdr. Jerzy

12. Data: 2001-09-07 21:45:10

Temat: Odp: Teraz na poważnie
Od: "merkes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> żadnych

Moze wystarczy rozmowa w wydziale architektury, budownictwa czy nadzoru
budowlanego w gminie lub starostwie. Warto byc przygotowanym na pyt. dot.
glebokosci wykopu, sposobu uszczelnienia wzglednie konstrukcji niecki oraz
jej dleglosci (fundamentow) od mediow.
k.

13. Data: 2001-09-07 21:46:30

Od: Maciej Szmit <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

merkes wrote:

> [...]
> glebokosci wykopu, sposobu uszczelnienia wzglednie konstrukcji niecki oraz

Zdaje sie, ze prawo budowlane nie czepia sie oczek wodnych dopoki nie
"zmieniaja w srodowisku stosunkow wodnych" ale moge sie mylic. Najlepiej
zapytac znajomego architekta (jest chyba grupa "budowlane").

Pozdrowienia

Maciej

--
Maciej Szmit