Re: Chudnę...

From: Chesky <c...@N...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Chudnę...
Date: Thu, 28 Apr 2005 22:42:15 +0200

Rafal napisał(a):
> WIesz moze az tak bardzo sie nie mecze psychicznie..ale poprostu mam za
> chudą buzię...tylko to chce zmienic...reszta moze zostac tak jak jest

przytyc na twarzy to nie jest tak latwo, nie da sie bez
przytycia reszty. Co gorsza przy tyciu, tkanka tluszczowa na twarzy
zaczyna sie gromadzic dopiero w pozniejszych fazach w porownaniu
z reszta ciala.

> Robie przerwy jak siedze przed komputerem,ale duzo nie siedze bo mnie oczy
> bolą...Ale wiesz, co do sportu to u mnie nie da rady jezdzic rowerem,biegac
> czy basen...mieskzam w akademiku i na prawde nie dam rady.Dopiero w wakacje
> sie tym zajme...zreszta jak co roku...Ruch u mnie to wyjscie na uczelnie,po
> zakupy...praktycznie codziennie chodze na spacer...Na wiecej jakos nie ma
> okazji

akademik to zadna wymowka, co ma akademik do basenu czy rowera, okazje
zawsze mozna stworzyc - brak checi. Ale przynajmniej chodzisz na spacery...

> Jem wszystko to co napisales...Lubie to akurat i duzo tego spozywam.Jem tez
> regularnie...po troszku ale o tych samych porach...tak sie nauczylem w
> akademiku...Ale pomimo ze tak jem to nic sie nie dzieje z moja
> waga...Zatrzymalem sie na 56-58kg i w gore nie chce pojsc.

Tak jak ci napisalem, zacznij zwiekszac dawki jedzenia tak by
ilosc spozywanych codzien kalorii stopniowo rosla.
Mozesz sie pokusic tez o zwiekszenie jedzenia tluszczu
tylko uwaga na cholesterol.

-