[Chwalę i nie tylko] Avon i nie tylko ;->

1. Data: 2004-01-04 13:53:24

Temat: [Chwalę i nie tylko] Avon i nie tylko ;->
Od: "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

W szale świąteczno-noworocznym zebrało się trochę kosmetyków, które muszę
pochwalić :-))

1. Avon seria SSS - Exfoliating Body Scrub Soft and sensual - Peeling do
ciała - Miły zapach, po użyciu skóra jest gładka jak pupcia niemowlaka ;-)
Pomógł mi bardzo na dekolt, gdzie miałam zawsze kłopoty z szorstką skórą i
tworzącymi się "syfkami". Teraz po stosowaniu raz na tydzień skóra jest
gładka, a "syfki" tworzą się... ekhm nie tworzą się ;-))

2. Z tej samej serii żel pod prysznic - fajny sposób na utrwalenie zapachu
po peelingu :-)

3. Bombkowy płyn do kąpieli o zapachu kwiatowym - początkowo chciałam go
zwrócić ze względu na zapach z butelki, ale po pierwszej kąpieli nie
oddałabym go za nic w świecie. Po kąpieli skóra ma miły zapach kwiatów.
Pieni się dość obficie, a piana utrzymuje się dość długo (ok.25 minut czyli
akurat tyle, by zakończyć kąpiel w pianie z pianą ;->)

4. Żel pod prysznic aromaterapia Lawenda & Aloes, firma Noemi (wyprodukowano
dla Biedronki) -

5. Żel pod prysznic LUX Beauty Moments With sea Minerals - miły zapach,
pieni się obficie, skóra po kąpieli dobrze nawilżona. W swym składzie
posiada drobinki miki, która powodują, że żel po wylaniu z butelki ładnie
mieni się, ale te same drobinki miki nie zostają na skórze po kąpieli, czyli
zero efektu błyszczącego po kąpieli.

6. Adidas - seria Active Skincare - balsam po goleniu - nie podrażnia,
ładnie pachnie. Zapach balsamu utrzymuje się na skórze dość długo, bo ok.
12-14h.

7. Adidas - Energetyzujący żel pod prysznic Team Force - dobrze się pieni,
wydajny, miły zapach

8. Avon - perfumy w kremie, woda toaletowa i dezodorant - długo utrzymujący
się zapach (krem, woda), jak dla mnie rewelacja. Zapach egzotyczny -
grejpfrut, jaśmin, czarna róża i coś tam jeszcze. Dezodorant nie jest
specjalnie trwały, ale perfumy w kremie. Po użyciu rano, wieczorem wyraźnie
czuć zapach (ale nie na kilometr tylko z bliska i delikatnie :->)

Mam jeszcze kilka(naście) kosmetyków, ale nie potrafię dokładniej określić
ich skuteczności, bo za mało czasu je mam :-)) Ale jak tylko potestuję to
dam znać :-)))

Aha. Jak dla mnie kompletnym niewypałem okazał się krem na rozstępy Avonu z
serii Solutions (Re-fine Stretch Mark Smoother) Mimo regularnego stosowania
przez ponad miesiąc nie zauważyłam zmniejszenia się "widzialności"
rozstępów. Efekt gładkości skóry uzyskany jest dzięki zawartości miki, która
powoduje też optyczne "ukrycie" rozstępów (odbijające się światło od
błyszczących drobinek). Jedyną zaletą jest wydajność kremu. Wystarczy
niewielka ilość, ale jest to może związane z konsystencją kremu - widziałam
gęstsze kremy, ten rozlewa się na ciele jak rzadka śmietanka. A.... i zapach
jest nawet fajny :-)) Ale co tam zapach skoro działanie żadne.

Pozdrawiam noworocznie, Vicky S.

1. Data: 2004-01-04 13:57:47

Temat: Re: [Chwalę i nie tylko] Avon i nie tylko ;->
Od: "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bt95k1$qqt$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> 4. Żel pod prysznic aromaterapia Lawenda & Aloes, firma Noemi
(wyprodukowano
> dla Biedronki) -

Uciekło ;-))
Miły zapach, skóra ładnie nawilżona po kąpieli i pieni się bardzo. Jedyny
feler, że zapach ze skóry znika po wytarciu się ręcznikiem.

Pozdrawiam, Vicky S.

1. Data: 2004-01-04 14:38:10

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tworzącymi się "syfkami". Teraz po stosowaniu raz na tydzień skóra jest
> gładka, a "syfki" tworzą się... ekhm nie tworzą się ;-))

Witam, ja też go bardzo lubię. Pomógł mi w usunięciu "gęsiej skórki" na
udach. Stosuję go regularnie i od dłuzszego czasu jestem mu wierna.

Pozdr. Ela

Ile tuszu zostało - jak sprawdzić?
skorzane rekawiczki
Facet prosi o rade :-)