skorzane rekawiczki

1. Data: 2004-01-04 13:09:39

Temat: skorzane rekawiczki
Od: " teti" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !
Czy moze ktoras z Szanowych Forumowiczek wie jak odratowac
zniszczone/przemoczone skorzane rekawiczki ? Suszyly sie w tem pokojowej ale
nie odzyskaly juz dawnej swietnosci :( sa troche sztywniejsze i szorsktie? co
mozna jeszcze dla nich zrobic? bo pasta do skorzanych butow nie wydaje sie
byc dobrym rozwiazaniem :(
pozdrawiam w Nowym Roku
mary_lou

ps.skorzane rekawiczki dodaja urody :P

1. Data: 2004-01-04 13:30:35

Temat: Re: skorzane rekawiczki
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> mozna jeszcze dla nich zrobic? bo pasta do skorzanych butow nie wydaje sie

ja kiedys w swojej glupocie ;)))) wypralam takie cienkie skorkowe rekawiczki
i szlag je trafil :))) ale pomogl czyjs pomysl zeby wsadzic je takie juz
wysuszone na lapki, wziac krem nivea (tez zwykly w niebieskim pudeleczku) i
tak rozsmarowac jakby sie smarowalo wlasne lapki. I tak zrobic jeszcze
kilka razy jak sie wchlonie krem w rekawiczki, tego samego dnia najlepiej.
rekawiczki zmiekly, choc nie odzyskaly dawnej swietnosci ale mozna bylo je
spokojnie nosic :)
pozdr

1. Data: 2004-01-04 13:31:44

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

teti <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> zniszczone/przemoczone skorzane rekawiczki ? Suszyly
sie
> w tem pokojowej ale nie odzyskaly juz dawnej

Istnieją osobne pasty do galanterii skorzanej.
Slyszalam tez o sposobie domowym - glicerynie, ale jej
nie stosowalam. Mozesz sprobowac na kawaleczku skory.
Nina

1. Data: 2004-01-04 14:01:12

Od: " teti" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za szybkie odpwiedzi , czy moze ktoras z Pan moze polecic
skprawdzona marke 'rekawiczkowej pasty' ? w jakim przedziale ksztaltuja sie
ceny ?
dziekuje i pozdrawiam
mary_lou

1. Data: 2004-01-04 18:11:44

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mozna również spróbować z oliwką dla dzieci, nalać kilka kropel na wacik
(ten do demakijażu) i pocierać... tak przy okazji to dobry sposob na
czyszczene skóry (który "zdradził' mi sprzdawaca sklepu ze skórzana
galanterią) ja swoją kurtkę skórzana tak własnie czyszczę (zwalszcza przy
szyi czesto brudzi się od pudru).

--
Pozdr.
Kasia Ż [Gdańsk]