Chwale i pytam

1. Data: 2003-09-08 16:51:04

Temat: Chwale i pytam
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka. Przy okazji krótkiej bytności w Wawie porobiłam sobie zakupy.
kupiłam wreszcie tą zachwalaną tu już piankę do mycia twarzy IDea 25 z serii
Citrobiotic. Jest naprawdę genialna!!!
Super grejfrutowo bachnie, gęsta, skoncentrowana, bardzo wydajna, taka jakaś
milutka i mięciutka, cudowna w użyciu, no i świetnie myje i nawilża.
Pozostaje po niej taka fajna warstewka, po prostu nie ma szans wysuszyć
twarzy. Do tego świetnie zmywa makijaż i można nią zmywać oczy, bo nie
szczypie. Jedyna malutka wada, to to, że jest gorzka, ale to ja tak zawsze
jakimś cudem znam smak każdego kosmetyku do mycia. W końcu tego się nie je!
Moja mama używa teraz pianki Interfragrances i już sobie życzy też mieć taką
jak ja i w ogóle boleje, że jej jeszcze tyle tamtej zostało imusi zużyć, a
ja z trudem wykańczam żel-piankę YR, która była świetna, ale do tej sie nie
umywa.
Poza tym z tej samej serii nabyłam piankowy tonik, też bardzo przyjemny,
nie trzeba wacików, tak samo pachnie, chociaż nie zrezygnuję dla niego z
mojego Biocamilla, będą dwa.
Super jest też maseczka z tej serii. Świetnie nawilża, nie trzeba jej zmywać
i co ważne jest lekka, beztłuszczowa w przeciwieństwie do wielu tych
maseczek bez zmywania.
Wszystkie te trzy rzeczy bardzo polecam. A pytanie brzmi, co w ogóle
sądzicie o tej firmie, co jeszcze warto od nich kupić, a czego unikać?
Mam ochotę sobie ich wziąć na tapetę!
I jeszcze jedna rzecz, którą mogę polecić, to odrzywka Ziai z miętą,
pokrzywą i depantenolem. Tania, bardzo przyjemna, bez spłukiwania, ale włosy
się po niej nie przetłuszczają, zapach jakiś taki słaby, przynajmniej nie
śmierdzi. Wlosy mięciutkie, dobrze się rozczesują. Bardzo polubiłam tą
odrzywkę.
No i to na razie tyle pozdrawiam i czekam na opinie o Idei 25.
Maga

1. Data: 2003-09-08 18:22:59

Temat: Re: Chwale i pytam
Od: "mips" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga <v...@m...pl> napisał(a):

> Przy okazji krótkiej bytności w Wawie porobiłam sobie zakupy.
> kupiłam wreszcie tą zachwalaną tu już piankę do mycia twarzy IDea 25 z serii
> Citrobiotic. Jest naprawdę genialna!!!

Gdzie ją kupiłaś? No właśnie, słyszałam o niej tyle dobrego, a jakoś znaleźć
w sklepach nie mogę.

> Bardzo polubiłam tą odrzywkę.

Odżywkę;)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-09-08 20:17:23

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Gdzie ją kupiłaś? No właśnie, słyszałam o niej tyle dobrego, a jakoś
znaleźć
> w sklepach nie mogę.

Bo teoretycznie w sklepach nie powinno byc :-)

Na stronie www.idea25.com.pl sa namiary na dystrybutorow.
Mozna tez kupic w esentia.pl

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-08 20:20:02

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> Wszystkie te trzy rzeczy bardzo polecam. A pytanie brzmi, co w ogóle
> sądzicie o tej firmie, co jeszcze warto od nich kupić, a czego unikać?
> Mam ochotę sobie ich wziąć na tapetę!

[pozwole sobie zacytowac sama siebie ;-)]

Super sa zele do higieny intymnej z wyciagami ziolowymi i krem zimowy.

Uzywalam balsam z bluszczem przeciwcellulitowy, ktory mial jedyna wade,
ze byl w niewygodnym pudelku. Ale teraz widzialam, na ich stronie, ze
jest w butelce :-)

Bardzo dobry jest z serii Tess zel do demakijazu i pomadki ochronne.
Lubilam krem aloesowy, ale to bylo 6-7 lat temu, wiec mogl sie zmienic ;-)

Moja mama bardzo lubi Citrobiotic krem na dzien.

I kiedys mieli rewelacyjny krem do stop z wiesiolkiem, ale chyba juz nie
ma, bo na stronie nie widze.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-08 20:25:19

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie ją kupiłaś? No właśnie, słyszałam o niej tyle dobrego, a jakoś
znaleźć
> w sklepach nie mogę.>
W Wawie znajdziesz to cudo w drogerii na Świętokrzyskiej. W ogóle mają tam
dużo fajnych rzeczy.

> Odżywkę;)

Rany boskie, co ja dzisiaj robię?! literki zjadam na g-g i jeszcze takie
błędy. Kłania się nie odespany jeszcze do końca koncert Placebo! :))).
> --
> pozdrowienia od mips

Ode mnie też pozdrówka.
Maga

1. Data: 2003-09-08 20:43:21

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Wawie znajdziesz to cudo w drogerii na Świętokrzyskiej. W ogóle mają tam
> dużo fajnych rzeczy.

Chodzi o te drogerie kolo przystanku Nowy Swiat, na przeciwko Ministerstwa
Finansow??

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2003-09-09 07:49:43

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Maga napisala:

>Wszystkie te trzy rzeczy bardzo polecam. A pytanie brzmi, co w ogóle
>sądzicie o tej firmie, co jeszcze warto od nich kupić, a czego unikać?
>Mam ochotę sobie ich wziąć na tapetę!

Ja mialam od nich dwa produkty i oba mi nie pasuja.

Pierwszy to pianka antycellu - jak dla mnie niewiele robi, przy Norelu odpada.
Drugi to krem Citrobiotic (kompres antyrodnikowy na noc): obrzydliwie tlusty i
NIC nie robi. Jak dla mnie strata pieniedzy.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-09 10:26:13

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

> Chodzi o te drogerie kolo przystanku Nowy Swiat, na przeciwko Ministerstwa
> Finansow??

Dokładnie o tą. Osobiście z pustymi rękami jeszcze z niej nie wyszłam.
Maga

1. Data: 2003-09-09 10:44:35

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie o tą. Osobiście z pustymi rękami jeszcze z niej nie wyszłam.
> Maga

Super, dzięki. A ja tamtędy tyle razy przechodziłam... No to teraz będę tam
często zaglądać.

pozdrawiam,
Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2003-09-09 15:55:33

Od: "iska" <i...@n...stofanet.dk> szukaj wiadomości tego autora

"Maga" <v...@m...pl> wrote in message
> Wszystkie te trzy rzeczy bardzo polecam. A pytanie brzmi, co w ogóle
> sądzicie o tej firmie, co jeszcze warto od nich kupić, a czego unikać?
> Mam ochotę sobie ich wziąć na tapetę!

Moja siostra byla super zadowolona z ich pomadki ochronnej ...
iska

swedzenie skory glowy-ODKRYCIE!
cera tłusta a podkład/puder rozświetlający
no i znowu dylemat - jaki krem?
collection 2000
nowy podkład avonu