Chwalę i pytam

1. Data: 2005-01-27 13:00:30

Temat: Chwalę i pytam
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Najpierw chciałam pochwalić firmę, o której sama dowiedziałam się
bardzo niedawno, chodzi o Femi. Jest to firma z Gdańska bodajże, która
produkuje kosmetyki naturalne. Chwalę ich przede wszystkim za próbki. Na
moją prośbę dostałam katalog produktów, oraz próbki, ale nie takie po 1 ml.
w saszetce, tylko takie miniaturki chyba po 15 ml. i to nie tylko kremów,
ale i toników i jakiejś śmietanki do zmywania makijażu. Pod wrażeniem jestem
naprawdę, aha, wysłali mi to poleconym, za który zapłacili, to też mnie
mocno zdziwiło.
Na razie podoba mi się tonik do cery mieszanej oraz maseczka różana, krem
różany też ciekawy jest. No i tu moje pytanko. Pisałam do nich z zapytaniem,
gdzie np. w Wawie można ich kosmetyki dostać, ale odpisali, że najlepiej je
u nich zamówić. Wszystko pięknie ładnie, tylko, że oni wysyłają jedynie za
pobraniem, a płacić tyle za wysyłkę, to mi się jakoś nie uśmiecha,
zwłaszcza, że kosmetyki też do bardzo tanich nie należą. Może jednak można
je gdzieś kupić? Może któraś z was gdzieś widziała? Albo w necie, ale tak,
żeby można było kartą zapłacić czy przelewem imieć tańszą przesyłkę?
Wiem, że są tu: www.pachnidlo.pl, ale jakoś ich malo, tzn. nie ma wielu
rzeczy, które akurat bym chciała, a znowu tu: www. mydlarnia.wroc.pl, to
chyba w ogóle jest tylko oferta normalnego sklepu, bo nie ma możliwości
zamówienia, google nic więcej ciekawego nie wyrzuca.
Pozdrówka.
Maga
--
If you're gonna dine with them cannibals
sooner or later darling,

1. Data: 2005-01-28 16:14:31

Temat: Re: Chwalę i pytam
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maga" napisała
> [...]
> w saszetce, tylko takie miniaturki chyba po 15 ml. i to nie tylko kremów,
> ale i toników i jakiejś śmietanki do zmywania makijażu.

Jak to zrobiłaś?!
Kiedyś lata temu używałam Femi i gdyby nie problemy z zakupem pewnie
używałabym ich nadal. Wtedy były dostępne w sklepie ze zdrową żywnością na
Ursynowie. Teraz tego sklepu już nie ma. Potem dzwoniłam do Femi z pytaniem,
gdzie można kupić ich produkty i okazało się, że wyłącznie w niektórych
gabinetach kosmetycznych. Swego czasu były też dostępne w Galerii Mokotów,
ale to było na początku jej działalności.
Też mi się marzy jakiś sklep w Warszawie z Femi...

Małgośka

1. Data: 2005-01-29 23:59:14

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Napisałam na f...@f...pl, jak dobrze pamiętam.

> [...]
> ale to było na początku jej działalności.
> Też mi się marzy jakiś sklep w Warszawie z Femi...

Ehh, no właśnie, bo te kosmetyki ciekawie wyglądają i w ogóle, a kupowanie
za zaliczeniem pocztowym kompletnie mi się nie uśmiecha.
Skoro nie mają żadnego normalnego sklepu, to chociaż internetowy by sobie
uruchomili z możliwością płacenia przelewem, albo kartą. Nawet na allegro
patrzyłam, ale niestety Femi tam niet.
Pozdrówka.
Maga

Wypadające włosy
Puder brązujący, ale nie rozświetlający - poszukiwany.
Oczyszczanie twarzy
Pytanko o Cils Booster
Szczecin- gdzie TIPSY? pilne