Chwale! - kredke Pupy

1. Data: 2003-10-11 17:38:14

Temat: Chwale! - kredke Pupy
Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po kilku (naprawde, bez przesady) latach poszukiwania idealnej, tzn
przede wszystkim trwalej, kredki do oczu, gdy juz prawie mialam skusic
sie na eyeliner we flamastrze ArtDeco (ale zniechecila mnie cena),
bardzo mila pani w perfumerii polecila mi kredke firmy Pupa. Jak dla
mnie rewelacja - nie za twarda, latwo sie wiec nia umalowac, no i przede
wszystkim trzyma sie caly dzien!
Temat kredek pojawial sie juz tu kilka razy, wiec mam nadzieje, ze komus
pomoglam :-))

Iwona

_____________
Ciut stare zdjecie...
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39011

1. Data: 2003-10-11 18:30:53

Temat: Re: Chwale! - kredke Pupy
Od: "Nazgul" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informację! :)

Ja uwielbiam cienie i korektor tej firmy. Teraz na pewno zakupię też kredkę
:)

Pozdrawiam

Sylwia

1. Data: 2003-10-12 10:25:01

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

>nie za twarda, latwo sie wiec nia umalowac, no i przede
> wszystkim trzyma sie caly dzien!

To powiedz (no, ewentualnie napisz... ;)) jeszcze, czy nadaje się na dolną
kreskę, czy tylko na powiekę i jeżeli tak, to czy rozmazuje się jakoś w
zewnętrznych kącikach.
Przy okazji - dużo za nią dałaś? Bo jak mi się moja Versace skończy, to
dalej szukam czegoś dobrego. Okrutne mam problemy ze znalezieniem dobrej
kredki....

dzięki tak, czy siak ;-)
Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-10-12 16:06:46

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

> To powiedz (no, ewentualnie napisz... ;)) jeszcze, czy nadaje się na
dolną
> kreskę, czy tylko na powiekę i jeżeli tak, to czy rozmazuje się jakoś
> zewnętrznych kącikach.

Hmm, uzywalam tylko na powiece, bo tylko tak sie maluje. Nie rozmazuje
sie przez caly dzien, nie splywa (a ze mnie generalnie wszystko splywa),
zaraz po pomalowaniu sie mozna nawet dotknac oka i jest oki.
Kupilam ja, bo jak pomazalam sie testerem po rece to nie dawala sie
zetrzec do konca, wiec stwierdzilam , ze bedzie trwala. Ale na szczescie
bez problemu zmywa sie srodkami do demakijazu.

> Przy okazji - dużo za nią dałaś? Bo jak mi się moja Versace skończy,
> dalej szukam czegoś dobrego. Okrutne mam problemy ze znalezieniem
dobrej
> kredki....

Ja juz nawet myslalam, ze nie ma dobrych kredek... Kosztowala 38zl, wiec
nie az tak duzo (flamaster ArtDeco, ktory w zasadzie zamierzalam wtedy
kupic kosztowal 105zl).

Iwona

_____________

1. Data: 2003-10-12 20:41:37

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, uzywalam tylko na powiece, bo tylko tak sie maluje. Nie rozmazuje
> sie przez caly dzien, nie splywa (a ze mnie generalnie wszystko splywa),
> zaraz po pomalowaniu sie mozna nawet dotknac oka i jest oki.

No własnie ze mnie też zawsze wszystko spływa. Taka natura, chyba.... Ale
przejdę się i spróbuję może. 38 zł to jeszcze da się przeżyć, a rozważania:
"JuicyTubes czy ColorDose" zostawię sobie na później...

I dziękuję!
Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

Wrażenia - siemie lniane
paznokcie - ozdabianie
Usuwanie cellulitu