Chwale - krem Physiogel

1. Data: 2003-11-06 17:02:49

Temat: Chwale - krem Physiogel
Od: "Kitty" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam ostatnio na probe malutka tubeczke (10 ml) dla swojego prawie meza;)

Kremik jest swietny, rewelacyjnie nawilza, po dwoch uzyciach potwornie sucha
i luszczaca sie skora zrobila sie mieciutka, gladka i po prostu widac bylo,
ze jest dobrze nawilzona. Zeby bylo jeszcze fajniej, struktura kremiku
powoduje, ze wnika gleboko i nawilza jakby od srodka, a nie tylko na
powierzchni, przez co nawet po umyciu twarzy pozostaje ona nawilzona. Na
ulotce pisza, ze raz nalozony kremik dziala nawet do 72 godzin - sprawdzalam
tylko przez 48 i faktycznie dziala. Narzeczony smaruje tylko na noc, a przez
caly dzien nawet po porannym myciu mydlem albo zelem skora sie nie wysusza.
Jednym slowem cudenko dla wszystkich z sucha i wrazliwa cera, skora
podrazniona albo leczona dermatologicznie - w ulotce napisano tak: "jest
hipoalergiczny. Nie zawiera zadnych substancji chemicznych, srodkow
konserwujacych, zapachowych, emulgatorow, ktore podrazniaja wrazliwa i
delikatna skore."

No i bardzo mi sie podoba, ze mozna kupic mala tubeczke (za 6 zl), zeby
sobie sprawdzic. Jak tylko sie skonczy (a jest bardzo wydajna) to lece po
wieksza (70 ml - 36 zl):)

Uff, ale sie rozpisalam:) Ale to dlatego ze kremik mnie autentycznie
zachwycil:) Dziekuje Justynie za polecenie:)

Kitty

1. Data: 2003-11-06 17:09:14

Temat: Re: Chwale - krem Physiogel
Od: "Kitty" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mozna wiedziec gdzie mozna dostac to cudenko

W aptekach:)

Kitty

1. Data: 2003-11-06 17:09:22

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitty" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kupilam ostatnio na probe malutka tubeczke (10 ml) dla swojego prawie
meza;)

a mozna wiedziec gdzie mozna dostac to cudenko

Kamila

1. Data: 2003-11-06 19:48:55

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uff, ale sie rozpisalam:) Ale to dlatego ze kremik mnie autentycznie
> zachwycil:) Dziekuje Justynie za polecenie:)

Ooo :))
Bardzo się cieszę, że pasuje Ci ten krem. Ja też go bardzo lubię- używam go
pod oczy, bo tam mam nieco przesuszoną skórę.

1. Data: 2003-11-06 19:56:51

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zeby
> sobie sprawdzic. Jak tylko sie skonczy (a jest bardzo wydajna) to lece

Ja dzisiaj kupilam preparat do mycia o tej nazwie - jeszcze nie będę
nazywala go rewelacją (zobacze za miesiąc) ale jak ten krem tak dziala
jak to do mycia, to jutro ide po małą tubkę:-)

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-11-06 20:51:15

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W aptekach:)

Czy my się przypadkiem nie znamy? Może do tej samej podstawówki chodziłyśmy?
;-)
Olik

1. Data: 2003-11-07 08:42:22

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam tego preparatu do mycia od 2 lat i uważam go za rewelację, ,
dezynfekuje ale nie przesusza skóry, świetny do demakijazu oczu. Co do
kremiku to na razie też przetestowałam ze 3 porcje tej próbki i też mi się
podoba:)

1. Data: 2003-11-07 10:47:09

Od: "Bela" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitty <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Kupilam ostatnio na probe malutka tubeczke (10 ml) dla swojego prawie meza;)

Witajcie, forumowiczki.
czytam was od dawna, ale jakoś nie miałam do tej pory odwagi... :)))
Ale o kremiku Physiogel postanowiłam sie wypowiedzieć. Ja moją tubeczke 10 ml
dostałam od lekarki dermatolog w celu regeneracji i nawilżenia skóry "pysia"
(bo to przecież "pysiożel"!) po kuracji antytrądzikowej (zresztą bardzo
skutecznej). Już ją zużyłam - efekt jak napisała Kitty. R E W E L A C J A.
Wszystkie drogie kremiska mogą się schować ze wstydu do szafki na wiadro i
ścierkę.
Baaaardzo serdecznie go polecam- jest w aptekach i na www.esentia.pl (nawet
tam tańszy nieco, więc natychmiast go zamówiłam).

Pozdrówki
Bela

1. Data: 2003-11-07 11:31:54

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

To pochwal się jeszcze gdzie jest taka boska pani dermatolog, bo swoją muszę
zmienić. Może w wawie??

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-11-07 11:39:06

Od: "Bela" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sana/Anna <a...@W...pl> napisał(a):

> To pochwal się jeszcze gdzie jest taka boska pani dermatolog, bo swoją muszę
> zmienić. Może w wawie??

Musze Cie zmartwić - na Śląsku.
Ale z tego, co wywęszyłam wśród krewnych-i-znajomych bab, to zastosowała
raczej standardowy sposób leczenia - dla mnie okazał sie skuteczny.

Bela

Re: Czy ktoś z Was..
YRIA- pomadka
Re: ach, podziele sie - zrobilam sobie pachnidelko :)
Re: krem vichy normaderm
szampon Karites - chwale