Chwale sie (fryzjer)

1. Data: 2003-01-28 13:49:43

Temat: Re: Chwale sie (fryzjer)
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b1b5cu$nk5$1@news.onet.pl...
> To pochwalcie sie, gdzie jest ten super fryzjer, bo chyba przoczyłam

bylo juz wiele razy poruszane.
Salon Neo na ul. Grodzkiej (nie pamietam numerku ale pod koniec kolo urzedu
skarbowego).
W archiwum znajdziesz dokladny adres telefon i sporo wrazen innych
grupowiczek:-)
Wszystkie sa bardzo pozytywne:-)
Kropelka

1. Data: 2003-01-30 08:05:33

Temat: Chwale sie (fryzjer)
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj odwiedzilam ponownie fryzjera. Tym razem tylko sciecie bo wlosy
farbowalam w domu samodzielnie dzien wczesniej (calkiem ciekawie
wyszlo-fryzjerka az sie mnie pytala co to za odcien bo sie jej podobal).
Trudno mi samej ocenic "wyniki" tego zabiegu ale musze przyznac ze po raz
kolejny jestem zadowolona:-)
Przesiedzialam na fotelu bardzo dlugo i nigdy w zyciu jeszcze nie bylam tak
dokladnie scinana. Fryzurka (a moze raczej ciecie) jest wrecz dopieszczone.
A jak wygladam hehehe:-) Mi to przypomina fryzure Gosi Kunc z idola o ile
ktos oglada ten program. Nawet buzia mi sie taka... podobna zrobila heheheh
przynajmniej w moich oczach:-) Narazie przyzwycajam sie do opadajacych na
oko wlosow ale mysle ze wszystko jest do przejscia.
Kropelka po raz kolejny odmieniona po wizycie w Neo :-)

1. Data: 2003-01-30 09:34:31

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> wrote in message
> A jak wygladam hehehe:-) Mi to przypomina fryzure Gosi Kunc z idola o ile
> ktos oglada ten program.

Ale taka jak w ostatnim programie? Mi sie podoba taka fryzurka. Prosta i
subtelna :)

Kruszynka
nalogowa ogladaczka Idola

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-30 10:07:08

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale taka jak w ostatnim programie? Mi sie podoba taka fryzurka. Prosta i
> subtelna :)

A jej fryzurka sie zmienila w ostatnim? W koncerach finalowych wydaje mi sie
ze tak samo wyglada. Taka jak miala spiewajac "calling you"
Niestety nie mam jeszcze nagran z ostatniego koncertu zeby porownac.

Kropelka

1. Data: 2003-01-30 10:43:48

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> wrote in message
> A jej fryzurka sie zmienila w ostatnim? W koncerach finalowych wydaje mi
sie
> ze tak samo wyglada.

No wlasnie, tak teraz sobie przypominam. Rzeczywiscie, jej fryzura pozostaje
chyba niezmieniona. I chyba tylko jej ;))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-30 11:31:07

Od: "anna" <a,kaszkin@rmf.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Kropelka po raz kolejny odmieniona po wizycie w Neo :-)

tez bylam. przedwczoraj. u rafala. i z dnia na dzien coraz bardziej mi sie
podoba :)

1. Data: 2003-01-30 12:15:39

Temat: Odp: Chwale sie (fryzjer)
Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To pochwalcie sie, gdzie jest ten super fryzjer, bo chyba przoczyłam
Monika.

1. Data: 2003-01-30 16:55:19

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> W archiwum znajdziesz dokladny adres telefon i sporo wrazen innych
> grupowiczek:-)
> Wszystkie sa bardzo pozytywne:-)

To w Warszawie jest ??? jesli tak to i ja bardzo poprosze o adres... bo
pewnie mezczyzn tez strzyze :P:)
i jeszcze koszt strzyzenia i robienia fryzury jesli jest taka mozliwosc :)

1. Data: 2003-01-30 17:45:23

Od: Ciacho <c...@S...ciacho.pl> szukaj wiadomości tego autora

Argon [a...@a...net]

:
: To w Warszawie jest ??? jesli tak to i ja bardzo poprosze o adres... bo
: pewnie mezczyzn tez strzyze :P:)
: i jeszcze koszt strzyzenia i robienia fryzury jesli jest taka mozliwosc :)
W Krakowie, a mezczyzn tez strzyze ;>

BTW. Skoro odpowiadasz pod tekstem aby poszukac w Archiwum to sam
moglbys sie pofatygowac i to zrobic ;)

TTC

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
.-.-.-.-.-.-.-.-
.:: Tomasz T. Ciaszczyk [ ciacho<at>ciacho.pl ] >> http://ciacho.pl <<
.::
.:: 355/113 - not the famous irrational number PI,
.:: but an incredible simulation.
`-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
=-=-=-

1. Data: 2003-01-30 17:57:59

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> BTW. Skoro odpowiadasz pod tekstem aby poszukac w Archiwum to sam
> moglbys sie pofatygowac i to zrobic ;)

Hmm... gdzie tak odpisalem ???
moglbym, ale jakos nie umiem nic wyszukiwac w archiwum, nie mam wyszukiwarki
takiej, nie wiem jak to sie wlacza w outlook'u :P

krem pod oczy - jak wklepywac?
Cera Legolasa:-)))
przepraszam-znowu depilacja
Alessandro/Sephora