Re: Chwin: To była żałoba? Nie. Mentalność serialowa

Data: 2010-04-30 21:46:34
Temat: Re: Chwin: To była żałoba? Nie. Mentalność serialowa
Od: Piotr <p...@b...pl>

Paulinka pisze:
> Napisał odpierdolcie się, a to nie ja wkleiłam linka do demotów. Ja
> wkleiłam linka do wypowiedzi poważnego historyka.
> I nie, tren nie jest dla mnie autorytetem. Mam w życiu kilka
> autorytetów i z pewnością nie są to ludzie z grup dyskusyjnych.

Wiesz, napisał po twoją wypowiedzią, którą zresztą za cytował,
żebyś nie miała wątpliwości kto ma się odpierdolić
(wątkodawca i jego poplecznicy w tym temacie).
Szkoda, że jesteś takim małym tchórzem, ale ustosunkuję się
do tego za chwilkę pod twoją bardziej konkretną wypowiedzią.
Piotrek

--
jak każdy inżynier wie, PRACA/CZAS=MOC
zakłądając, że WIEDZA to MOC, a CZAS to PIENIĄDZ