Chwin: To była żałoba? Nie. Mentalność serialowa

1. Data: 2010-04-30 20:03:41

Temat: Chwin: To była żałoba? Nie. Mentalność serialowa
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35635,78280
50,Chwin__To_byla_zaloba__Nie__Mentalnosc_serialowa.
html

Nic dodać, nic ująć moim zdaniem.

--

Paulinka

2. Data: 2010-04-30 20:08:43

Temat: Re: Chwin: To była żałoba? Nie. Mentalność serialowa
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35635,78280
50,Chwin__To_byla_zaloba__Nie__Mentalnosc_serialowa.
html

> Nic dodać, nic ująć moim zdaniem.

http://demotywatory.pl/1490079/Kto-podmienil-cialo
WTF?

http://demotywatory.pl/1480558/Polska-potrzebuje-sil
nego-Prezydenta
Mój typ! ;-)
Piotrek

--
jak każdy inżynier wie, PRACA/CZAS=MOC
zakłądając, że WIEDZA to MOC, a CZAS to PIENIĄDZ

3. Data: 2010-04-30 20:15:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-kwiecień-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

odpierdolcie się od prezydenta

--
http://w346.wrzuta.pl/obraz/69i2DBr1f8F/szalik

4. Data: 2010-04-30 20:22:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 30-kwiecień-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

50,Chwin__To_byla_zaloba__Nie__Mentalnosc_serialowa.
html

> odpierdolcie się od prezydenta

Polska szajba narodowa rośnie w siłę. Nie chciałam tym postem nikogo
jątrzyć, ale moim zdaniem autor celnie i trzeźwo ocenił aktualny stan
ducha niektórych grup społecznych.
BTW zauważyłeś w tym wywiadzie inne osoby niż para prezydencka? Nie. To
właśnie potwierdza słowa autora artykułu.

--

Paulinka

5. Data: 2010-04-30 20:33:49

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> BTW zauważyłeś w tym wywiadzie inne osoby niż para prezydencka? Nie.
> To właśnie potwierdza słowa autora artykułu.

Spokojnie, bardzo trafnie to ujęłaś określeniem "szajba narodowa"
i tu masz jej ewidentny przykład w wykonaniu prymitywnego bydlaka.
Olej gnoja, bo tylko tu śmieci tymi swoimi móndorściami z jakiejś wiochy.
Piotrek

6. Data: 2010-04-30 20:58:01

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> [...]
> i tu masz jej ewidentny przykład w wykonaniu prymitywnego bydlaka.
> Olej gnoja, bo tylko tu śmieci tymi swoimi móndorściami z jakiejś wiochy.

Nie podoba mi się to, co napisałeś. Tren ma swoje poglądy, ja też je mam
chociaż na innym biegunie. Odniosłam się do słów Stefana Chwina,
ponieważ uważam, że to media robią ludziom sieczkę w głowie, stąd
określenie szajba narodowa.
BTW obawiam się, że jest to bardzo zaraźliwa i niebezpieczna polska choroba.

--

Paulinka

7. Data: 2010-04-30 21:23:42

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> BTW obawiam się, że jest to bardzo zaraźliwa i niebezpieczna polska
> choroba.

Dlatego lepiej się z zarażonymi za bardzo nie zadawać w dyskusjach. ;)

Ewa

8. Data: 2010-04-30 21:23:56

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> określenie szajba narodowa.
> BTW obawiam się, że jest to bardzo zaraźliwa i niebezpieczna polska

IMO masz dość wyważone wypowiedzi, jeśli nie chodzi o projekcje związane
ze mną.
W tym wątku również nie napisałaś nic na tyle kontrowersyjnego,
żeby kazać Ci się odpierdolić.
Od jakiegoś czasu, chyba odkąd tu jestem, ten gówniarz jest dla Ciebie
jakimś chorym autorytetem, przy czym Ty jesteś dla niego śmieciem.
Ponieważ chyba tylko dla śmiecia można powiedzieć odpierdol się,
na jego wyważony ton.
Zauważyłem, że człowiek z czasem gubi gdzieś swoje autorytety
i chyba już czas, żebyś i Ty powoli pozwoliła odejść swoim, zwłaszcza
tego typu.
Powiem Ci Paulinka, że stroniąc od użycia kfa i klasyfikowania ludzi
pod względem takich zachowań jak Twojego kolegi nam wszystkim
robisz tutaj poniekąd krecią robotę, ponieważ utrwalasz taki stan rzeczy.
Skoro pozwalasz traktować się jak śmiecia, to dlaczego ja miałbym Ciebie
szanować?
No cóż, skoro nie podoba Ci się to co napisałem, to może odpierdol się
także ode mnie, jeśli tak bardzo podobają Ci się takie poglądy?
Piotrek

9. Data: 2010-04-30 21:26:38

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Dlatego lepiej się z zarażonymi za bardzo nie zadawać w dyskusjach. ;)

Ja tam zawsze się staram dać szansę zdrowemu rozsądkowi :)

--

Paulinka

10. Data: 2010-04-30 21:30:39

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ja tam zawsze się staram dać szansę zdrowemu rozsądkowi :)

Rozumiem. Jednak z tym odpierdoleniem się to też myślę, że tren przegiął.

Ewa

Po trupach do celu
Uczcie się rosyjskiego
Wpływ tekstów piosenek na psyche (np. KaRRamBa)
ostatnie pozegnanie
wydumałam tełorie...