Uczcie się rosyjskiego

1. Data: 2010-04-29 22:28:52

Temat: Uczcie się rosyjskiego
Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

A oto jeszcze jedna myśl, która, notabene, nie jest moja, bo posunął mi ją
inny myślący człowiek:

Czy wiecie jak pewnie i bezpiecznie czuli sie Polacy w 39-ym? Mieli przecież
gwarancje militarnego wsparcia ze strony Anglii i Francji. Dziś oczywiście jest
inaczej. Podlegamy pod NATO, więc nikt nam nie waży się podskoczyć.

Zauważcie jednak, że generalicja polska, która zginęła ostatnio Smoleńsku była
generalicją NATO. Jeden z jej członków był nawet bardzo poważnym kandydatem
na dowódcę całego paktu.

I choć istnieje znaczne prawdopodobieństwo, że Rosjanie mogli przyczynić się do
smoleńskiej katastrofy, to NATO jednak zupełnie nie próbowało w sprawę wnikać.

A należałoby oczywiście zareagować od ręki, powołując do natychmiastowej
interwencji europejską (obok polskiej) komisję śledczą. A tymczasem cisza.
Wszyscy czekają na rosyjskie wyjaśnienia.

A to przecież JAK BYK, sygnał dla Rosji, że jeśli zechce tu wkroczyć, to Europa
nie kiwnie nawet palcem.

Podzrawlaju,

AW

.

2. Data: 2010-04-29 22:34:41

Temat: Re: Uczcie się rosyjskiego
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Apr 2010 00:28:52 +0200, AW napisał(a):

> A to przecież JAK BYK, sygnał dla Rosji, że jeśli zechce tu wkroczyć, to Europa
> nie kiwnie nawet palcem.

Rosja od zawsze wiedziała i nadal wie, że może do Polski wkroczyć i nikt
(nie tylko Europa) nie kiwnie palcem. Więc nie wiem, w czym rewelacja.
czyżby ktokolwiek o tym nie wiedział?

3. Data: 2010-04-29 22:54:45

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Rosja od zawsze wiedziała i nadal wie, że może do Polski wkroczyć i nikt
> (nie tylko Europa) nie kiwnie palcem. Więc nie wiem, w czym rewelacja.
> czyżby ktokolwiek o tym nie wiedział?

No, niekoniecznie. Mogli mieć wątpliwości, co do tego jak NATO zareaguje. Miały
tu przecież być nawet amerykańskie bazy i systemy antynuklearne. Wpieprzając
się tu, mogli by, w teorii przynajmniej, rozpętać wojnę trzecią. Ale obecnie
nie muszą mieć już takich obaw.

AW

.

4. Data: 2010-04-29 23:12:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Apr 2010 00:54:45 +0200, AW napisał(a):

> No, niekoniecznie. Mogli mieć wątpliwości, co do tego jak NATO zareaguje. Miały
> tu przecież być nawet amerykańskie bazy i systemy antynuklearne.

MIAŁY, ale już odpowiedniej transakcji (vide Iran) z Amerykanami Rosja
dokonała, a Ty dopiero po braku reakcji na katastrofę samolotu wpadłeś
NA_TO (nomen omen), że jestesmy bezbronni.

> Wpieprzając
> się tu, mogli by, w teorii przynajmniej, rozpętać wojnę trzecią. Ale obecnie
> nie muszą mieć już takich obaw.

Nigdy nie musieli, żesz. Podzielą się tylko nami z Niemcami, jak zawsze, i
Europa będzie mieć spokój. A Ameryka ma to gdzieś, jak zawsze.

5. Data: 2010-04-29 23:29:22

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nigdy nie musieli, żesz. Podzielą się tylko nami z Niemcami, jak zawsze, i
> Europa będzie mieć spokój. A Ameryka ma to gdzieś, jak zawsze.

Gdyby to było takie proste, to już dawno by tak zrobili.

AW

.

6. Data: 2010-04-30 07:08:49

Od: "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <o...@h...com> napisał w wiadomości

> A to przecież JAK BYK, sygnał dla Rosji, że jeśli zechce tu wkroczyć, to
> Europa
> nie kiwnie nawet palcem.

A czy Twój myślący kolega zauważył może, że między nami i Rosją pojawiły
się niedawno Białoruś, Ukraina i państwa bałtyckie? PRL był w rosyjskiej
strefie wpływów, ale te tereny w owym czasie wchodziły bezpośrednio w
skład imperium.

Jak wejdą znowu w skład imperium, to owszem, przyjdzie czas na uczenie się
rosyjskiego. Nijakiego pośpiechu nie ma, jak naprawdę będzie taka potrzeba,
to odpowiednie ministerstwo wyda odpowiedni dekret. Skądinąd, piękny
język. I bliższy polskiego, niż angielski. Uczyłem się go w szkole i nic
strasznego
się nie wydarzyło.
A Ty powinieneś się cieszyć z takiego obrotu spraw... w końcu Rosja to nie
ci sataniści z UE, kto wie, może się opamiętają i zrzucą jarzmo angielskiej
rodziny królewskiej, a wtedy będą mieli realną szansę ONYM gruntownie
dokopać.

7. Data: 2010-04-30 07:35:49

Od: "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> się do
> smoleńskiej katastrofy, to NATO jednak zupełnie nie próbowało w sprawę

A tak w ogóle, to dlaczego mieli by w sprawę wnikać? Żeby wyszło na jaw, że
ten ewidentny zamach współorganizowali? Myślże, człowieku, zapomniałeś, że
Kaczyński próbował prowadzić niezależną politykę?
Trochę szkoda tego chłopa, co mógłby zostać głównodowodzącym, ale nie
można przecież zrobić omletu nie rozbijając jaj.

8. Data: 2010-04-30 07:57:31

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> się do
> smoleńskiej katastrofy, to NATO jednak zupełnie nie próbowało w sprawę

Tobie się wydaje, że NATO Ci się spowiada ze swoich obecnych ruchów ?

9. Data: 2010-04-30 09:05:38

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AW pisze:
> [...]
> się tu, mogli by, w teorii przynajmniej, rozpętać wojnę trzecią. Ale obecnie

Jednak maja chyba swiadomosc, ze zbrojne wkroczenie na terytorium obcego
panstwa, to jednak _jest_ wojna. Nie uwazasz?
I.

10. Data: 2010-04-30 14:40:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rosja od zawsze wiedziała i nadal wie, że może do Polski wkroczyć i nikt
> (nie tylko Europa) nie kiwnie palcem. Więc nie wiem, w czym rewelacja.
> czyżby ktokolwiek o tym nie wiedział?

Przede wszystkim Putin nic pewnie o tym nie wie, ale jak przeczyta Twoje
wodogl^H móndrości to bedzie juz wiedzial.

Wpływ tekstów piosenek na psyche (np. KaRRamBa)
ostatnie pozegnanie
wydumałam tełorie...
Napierdalski ogłosił
SENS - Poradnik Psychologiczny