Re: Jak TV wpływa na Twój umysł

1. Data: 2010-04-17 19:34:25

Temat: Re: Jak TV wpływa na Twój umysł
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <hqc6ap$7s2$1@news.onet.pl>, e...@n...net says...

> [...]
> kiedyś dostałem w swoje ręce artykuł traktujący o tym
> jak umysł w naturalny sposób skłania się ku relaksacji,
> tym bardziej im częściej się na to jemu pozwala
> i oczywiście tym częściej sygnalizuje potem przemęczenie.
> Przemęczenie powodujące nawet paradoksalnie barierę
> w relaksacji.
> Jednak artykuł głównie skupiał się na 'ucieczkach myśli na manowce"
> tym częstsze im bardzie tolerowane, prowadzące nawet w końcowym
> efekcie do problemów z jakąkolwiek głębszą analizą,
> a nawet efektywny funkcjonowaniem zawodowym.
> Może ktoś trafił na coś o podobnej tematyce?
wj-umysl/
> ENder

Nie masz co polecać - w zeszły weekend, wszytkie polskie stacje
naziemne, przez bite dwa dni transmitowały wydartzenia ze Smoleńska. TV4
i TvPlus transmitowały materiały innych programów.

Nie było w tym żadnej sztyczki, a jedynie "efekt/syndrom" zbitej szyby.
Kiedyś o tym czytałem, ale później nie mogłem znaleźć odpowiedniego
linku. W każdym razie chodziło o to, że jedna zbita szyba powoduje, że
nagle społeczeństwo [bodajże w 80%] zaczyna czuć się wolna i zaczyna
naśladować "wandala".

W moim ujęciu - nie tyle czuje się wolna, co JEDYNIE "zaczyna naśladować
wandala". Dostosowanie się do grupy - psychologia społeczna/socjologia.
Wyraz braku własnej osobowości.

Pozdrawiam
Flyer

2. Data: 2010-04-17 19:53:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 21:45, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Pozostaje wyciepać albo TV albo TŻkę.

Qra
--
puk puk

3. Data: 2010-04-17 19:57:34

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Moja tż co jakiś czas włącza telewizor
> i ogląda informacje związane w wypadkiem w Smoleńsku.
> Może nie byłoby w tym nic dziwnego,
> gdyby chyba nie popłakiwała przy tym ukradkiem.

"Chyba"? To nie widzisz tego, ze "poplakuje"?

> Dziś przysiągłbym, że jak w dzień mówił coś Tusk chyba w W-wie,
> to miała zapłakane oczy.

Moze sie w nim "ukradkiem" podkochuje?

> W głowie mi się nie mieści, jak można włączać tv
> i oglądać umyślnie programy, które budzą negatywne emocje?

Zdziwiloby mnie, gdyby ci sie to w glowie miescilo.

> Jak w ogóle tego typu programy mogą budzić aż takie emocje,
> żeby komuś łzy leciały?

Zapytaj tz.

> Cholera, mamy n-kę i chyba nie ma jak tego zakłócić za bardzo,
> więc będę musiał chyba sabotować w nocy michę na jakiś czas,
> albo coś, bo sytuacja robi się u mnie co najmniej niepokojąca.

Zaczelo sie...
I.

4. Data: 2010-04-17 20:05:53

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 21:57, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Zaczelo sie...

Może by wziąć dekoder z TV Trwam... Może by pomogło...

Qra
--
Dzieciaki! Nie sposób z nimi żyć, a zastrzelić nie wolno.

5. Data: 2010-04-17 20:13:53

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <hqd34a$113$1@news.onet.pl>, e...@n...net says...

> [...]
> Cholera, mamy n-kę i chyba nie ma jak tego zakłócić za bardzo,
> więc będę musiał chyba sabotować w nocy michę na jakiś czas,

Hmmm, w zeszły weekend ściągnąłem dwa porządne filmy z rapidshare,
tudzież wypożyczyłem internetowo jeden. ;> Alllllle - pamiętam jak na 15
sierpnia [zaszłego roku] polubiłem TV. Wcześniej TV mnie jakoś nie
ruszała, ale wystarczyła transmisja defilady przed Grobem Nieznanego
Żołnierza, żebym siedział przed TV parę godzin --- ten porządek, logika,
zero emocji dotykających *bezpośrednio* widza .... . To jest to.

Niestety wolę kobiety, aczkolwiek czasami mylę swoją płęć w
wypowiedziach. No i ten sterczący kutas, który nie pozwala mi zapomnieć
o tym kim jestem. ;>

Pozdrawiam
Flyer

6. Data: 2010-04-17 20:25:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 21:45:13 +0200, Ender napisał(a):

> Może nie byłoby w tym nic dziwnego,
> gdyby chyba nie popłakiwała przy tym ukradkiem.

No a czemu musi to robić ukradkiem?

7. Data: 2010-04-17 20:30:40

Od: zażółcony <z...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> to miała zapłakane oczy.
> W głowie mi się nie mieści, jak można włączać tv
> i oglądać umyślnie programy, które budzą negatywne emocje?
Myśle, że niewłaściwie zrównujesz płacz z negatywnymi
emocjami. Płacz jest sposobem przeżywania silnych
emocji i może być oczyszczajacy. Łatwo więc popełnić
błąd i przez tłumienie płaczu zablokować coś.

Myślę, że spokojnie mozesz mieć do swojej TŻ
wiecej zaufania, że sama sobie z tym poradzi.
Rozumiem, że płacząca kobieta w Twoim domu
sprawia, iżczujesz sięnieswojo, być może wzrasta
w Tobie jakaś frustracja, nieuzasadnione poczucie
winy. Nie czuj się jednak w obowiązku, by
przejmować nad tym kontrolę.

Ona ma prawo przejmować się tym, co się dzieje,
a jak zbyt bardzo będziesz naciskał w kierunku
zablokowania jej tych przeżyć, to nie oczekiwałbym
z jej strony wdzięczności, raczej będzie to odebrane
jako próba odizolowania od otoczenia.

--
Redart, co zmienił ksywkę na mniej krwistą

8. Data: 2010-04-17 20:43:17

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> [...]
> więc będę musiał chyba sabotować w nocy michę na jakiś czas,
> albo coś, bo sytuacja robi się u mnie co najmniej niepokojąca.

A w czym właściwie przeszkadza Ci to, że popłakuje?
Może ją przytul po prostu?

Ewa

9. Data: 2010-04-17 20:47:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 22:43, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Wstydź się.

Qra
--
puk puk

10. Data: 2010-04-17 20:48:56

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Nie musi.
> Pewnie się wstydzi, bo to irracjonalne?
> Ja bym się wstydził.

Musicie byc wyjatkowo sobie bliscy.
I.

Chwin: To była żałoba? Nie. Mentalność serialowa
Po trupach do celu
Uczcie się rosyjskiego
Wpływ tekstów piosenek na psyche (np. KaRRamBa)
ostatnie pozegnanie