Re: Jak TV wpływa na Twój umysł

11. Data: 2010-04-17 20:49:34

Temat: Re: Jak TV wpływa na Twój umysł
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> A w czym właściwie przeszkadza Ci to, że popłakuje?
> Może ją przytul po prostu?

Nie wymagajmy od byka mlika.
I.

12. Data: 2010-04-17 20:50:29

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> No dobra, co Ci zrobiłem, że mścisz się dzisiaj w ten sposób na mnie?
> Nie pamiętam żebym coś Ci zrobił, ale jakoś to naprawimy, ok?

Juz zaczyna tak samo pisac do Ciebie, jak kiedys do mnie.
Wroze plonk, niestety.
I.

13. Data: 2010-04-17 20:53:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Juz zaczyna tak samo pisac do Ciebie, jak kiedys do mnie.
> Wroze plonk, niestety.

Mówiłam, ze szantaż emocjonalny to jego podstawowe oręże. Ewo nie łam
się jesteś ostatnim bastionem. Jak zacznie gadać z Xl o moralności, to
będę na 100% miała powikłania poospowe...

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

14. Data: 2010-04-17 20:54:37

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Mówiłam, ze szantaż emocjonalny to jego podstawowe oręże. Ewo nie łam
> się jesteś ostatnim bastionem. Jak zacznie gadać z Xl o moralności, to
> będę na 100% miała powikłania poospowe...

Ty sie wez i z tych proroctw wycofaj na czas. Zobacz, co Obamie zrobilas.
I.

15. Data: 2010-04-17 20:54:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:43:31 +0200, Ender napisał(a):

> Nie musi.
> Pewnie się wstydzi, bo to irracjonalne?
> Ja bym się wstydził.

No ale TY jesteś mężczyzną, więc słusznie.
Chociaż w TYM przypadku - wyjątkowo niekoniecznie...

"Póki my żyjemy"

Huk armat na wysokość łun
wzrósł,
niebo wali się z trzaskiem.
Bezbronny, wbity pociskami w grunt,
błagam o karabin jak skazaniec o łaskę
i tylko krzyczę - niecelnie,
z rannych i z martwych wstawszy.
Mój wzrok po torach bomb strącony w gruz
przypada do Warszawy.

Aż w rozpękły na dwoje słuch
płacz mężczyzn wpadł - i ich, jak nabój, milczenie.
W tej chwili zginął mój brat.

Żegnam was, unoszący za granicę głowy,
uciekający do broni,
gdy tu, w rozwalonym schronie,
z jeszcze żywych ostatniego tchu
odtworzyłbym nasz hymn narodowy.

Julian Przyboś, wrzesień 1939r.

Wzięte ot, stąd:
http://www.ivrp.pl/viewtopic.php?t=2486
Dla informacji podaję ten link, bo wielu tutaj może się nawet nie śnić, że
TAKI świat naprawdę istnieje, choć go oglądają od tygodnia na własne oczy w
TV, jak stoi w kolejce.

16. Data: 2010-04-17 20:56:42

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Dla informacji podaję ten link, bo wielu tutaj może się nawet nie śnić, że
> TAKI świat naprawdę istnieje, choć go oglądają od tygodnia na własne oczy w
> TV, jak stoi w kolejce.

To okolice Palacu pomiescily az caly swiat? Pojemne jakies.
I ze ciebie tam nie bylo...
I.

17. Data: 2010-04-17 20:58:19

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Popłakiwać do tv i w dodatku włączać go sobie,
> żeby sobie popłakiwać?
> To jest wg Ciebie normalne?

A Ty nie włączasz po to, żeby nie popłakiwać?
Ona włącza, bo chce wiedzieć, co się dzieje. A że to ją przy okazji
wzrusza, to popłakuje. Taka jest kolejność IMHO.
Boisz się tego? Co Ci szkodzi ją przytulić?

> No dobra, co Ci zrobiłem, że mścisz się dzisiaj w ten sposób na mnie?
> Nie pamiętam żebym coś Ci zrobił, ale jakoś to naprawimy, ok?

Już chyba zaczynam rozumieć, dlaczego jesteś taki podminowany.

Ewa

18. Data: 2010-04-17 20:59:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Ty sie wez i z tych proroctw wycofaj na czas. Zobacz, co Obamie zrobilas.

W sumie racja. Nie chcę być Sybillą we własnej sprawie...

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

19. Data: 2010-04-17 21:01:09

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 22:54, niebożę Ikselka wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]
> TAKI świat naprawdę istnieje, choć go oglądają od tygodnia na własne oczy w

Strach, smutek, przerażenie, dreszcze
Potrafiące w jedną krótką chwilę odmienić Nas
Polaków stojących w Obliczu Pana...
Potrafimy dumnie marzyć o pokoju,
Potrafimy pięknie mówić o Wolności,
Chcielibyśmy zawsze trzymać się za dłonie
Nie potrafiąc... Choć próbując... Jak zrozumieć...???
Drzewa tych Katyńskich lasów - Pamiętają - od lat wielu.
Teraz znowu obserwują... dziś zginęło ich znów wielu...
Wietrze krzyknij "DO APELU"!
Niechaj staną WIELCY LUDZIE, których serca krwią i bielą
Pozostali tam na zawsze...
Pozostaną w nas na zawsze...
Pozostając w nas na zawsze... PANIE PREZYDENCIE...

Qra
--
to nie ja

20. Data: 2010-04-17 21:02:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 22:54, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Ty sie wez i z tych proroctw wycofaj na czas. Zobacz, co Obamie zrobilas.

Powikłania poospowe leczą kwitnący u co poniektórych w kfach.

Qra
--
do usług

Chwin: To była żałoba? Nie. Mentalność serialowa
Po trupach do celu
Uczcie się rosyjskiego
Wpływ tekstów piosenek na psyche (np. KaRRamBa)
ostatnie pozegnanie