Re: Jak TV wpływa na Twój umysł

21. Data: 2010-04-17 21:08:35

Temat: Re: Jak TV wpływa na Twój umysł
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No ale TY jesteś mężczyzną, więc słusznie.
> Chociaż w TYM przypadku - wyjątkowo niekoniecznie...

> Aż w rozpękły na dwoje słuch
> płacz mężczyzn wpadł - i ich, jak nabój, milczenie.
> W tej chwili zginął mój brat.

No niemożliwe! Nie wierzyłam, że doczekam tej chwili.

Czy ktoś oprócz mnie pamięta wątek "baby na podium"?

http://www.tinyurl.pl?Y4RbvDyK

Jakże to punkt widzenia zmienia się wraz z punktem siedzenia! :)

Ewa

22. Data: 2010-04-17 21:10:38

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No niemożliwe! Nie wierzyłam, że doczekam tej chwili.
>
> Czy ktoś oprócz mnie pamięta wątek "baby na podium"?
>
> http://www.tinyurl.pl?Y4RbvDyK
>
> Jakże to punkt widzenia zmienia się wraz z punktem siedzenia! :)

Tez mi odkrycie. Od zawsze byla podziurawiona choragiewka.
I.

23. Data: 2010-04-17 21:22:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 22:58, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A Ty nie włączasz po to, żeby nie popłakiwać?
> Ona włącza, bo chce wiedzieć, co się dzieje. A że to ją przy okazji
> wzrusza, to popłakuje. Taka jest kolejność IMHO.
> Boisz się tego? Co Ci szkodzi ją przytulić?

> Już chyba zaczynam rozumieć, dlaczego jesteś taki podminowany.

A masz świadomość, że jesteś głosem ludu*?

Qra
--
* skaefionego

24. Data: 2010-04-17 21:24:45

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Mówiłam, ze szantaż emocjonalny to jego podstawowe oręże. Ewo nie łam
> się jesteś ostatnim bastionem.

Bronię tej reduty jak Ordon. ;)

Ewa

25. Data: 2010-04-17 21:26:15

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-17 22:58, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A masz świadomość, że jesteś głosem ludu*?

Daj mu szansę, daj mu szansę :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

26. Data: 2010-04-17 21:29:55

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Wiadomo przecież co się stało i co się dzieje.

No nie, sytuacja się zmienia. Jedne ciała przylatują, inne są grzebane
itd. ;)

> Trochę nieuczciwie to argumentujesz, ale rozumiem
> że trzymać moją stronę to trochę obciach ;-)

E tam, przewrażliwiony jesteś.

Tu nie mogę trzymać Twojej strony, bo ja też łezkę czasem uronię.

> No to pochwal się, to i ja się dowiem ;-)

IMO nawet jeśli radzisz sobie, jak sam sądzisz, z własnymi emocjami, to
już w zderzeniu z emocjami innych osób zwłaszcza bliskich, się
rozsypujesz, ponieważ nie masz nad nimi żadnej kontroli, a chciałbyś ją
przecież mieć. No ale sam wiesz najlepiej, jak jest.

Ewa

27. Data: 2010-04-17 21:31:45

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]
> rozsypujesz, ponieważ nie masz nad nimi żadnej kontroli, a chciałbyś ją
> przecież mieć. No ale sam wiesz najlepiej, jak jest.

Jak po tym Cie nie splonkuje, to znaczy, ze sie na ludziach nie znam. ;-)
I.

28. Data: 2010-04-17 21:34:30

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-17 22:58, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A masz świadomość, że jesteś głosem ludu*?

To dobrze wiedzieć, że ma się poparcie. Zwłaszcza w czasie kampanii.

Ewa

29. Data: 2010-04-17 21:43:39

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> A nie dopuszczasz myśli, że niektóre emocje mogą być uzasadnione,
> a inne nie trochę bardzo?
> Jak sama byś rozróżniała jedne od drugich?

Nie dopuszczam, to nie muszę odróżniać.
Każde mają uzasadnienie, różnić się mogą np. siłą, trwałością.
Obstawiam, że te emocje tż przed TV nie są zbyt trwałe. Zresztą z nią o
tym pogadaj - co czuje, kiedy ogląda? dlaczego popłakuje po kryjomu?
Pewnie sama się ich trochę wstydzi przed Tobą, a to niezbyt dobrze, bo
to znaczy, że odczuwa Twój brak akceptacji dla jej emocjonalności.

Ewa

30. Data: 2010-04-17 21:45:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 23:34, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> To dobrze wiedzieć, że ma się poparcie. Zwłaszcza w czasie kampanii.

Poparcie poparciem, ale żeby tak tylko zza węgła...

Qra
--
lud

Chwin: To była żałoba? Nie. Mentalność serialowa
Po trupach do celu
Uczcie się rosyjskiego
Wpływ tekstów piosenek na psyche (np. KaRRamBa)
ostatnie pozegnanie