Chwin: To była żałoba? Nie. Mentalność serialowa

11. Data: 2010-04-30 21:31:17

Temat: Re: Chwin: To była żałoba? Nie. Mentalność serialowa
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> BTW zauważyłeś w tym wywiadzie inne osoby niż para prezydencka?

No, Kurtyka chyba się na chwilę pojawił. ;)
Ewa

12. Data: 2010-04-30 21:32:28

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No, Kurtyka chyba się na chwilę pojawił. ;)

I Płażyński.

Ewa

13. Data: 2010-04-30 21:35:19

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> [...]
50,Chwin__To_byla_zaloba__Nie__Mentalnosc_serialowa.
html

> IMO masz dość wyważone wypowiedzi, jeśli nie chodzi o projekcje związane
> ze mną.

W każdej rozmowie nie piszę o projekcjach, ale o faktach.

> W tym wątku również nie napisałaś nic na tyle kontrowersyjnego,
> żeby kazać Ci się odpierdolić.

Kontrowersji używa się w jakimś celu. Zazwyczaj na coś obliczonym. Ja
przedstawiam od zawsze wyłącznie swoje poglądy.

> Od jakiegoś czasu, chyba odkąd tu jestem, ten gówniarz jest dla Ciebie
> jakimś chorym autorytetem, przy czym Ty jesteś dla niego śmieciem.
> Ponieważ chyba tylko dla śmiecia można powiedzieć odpierdol się,
> na jego wyważony ton.

Napisał odpierdolcie się, a to nie ja wkleiłam linka do demotów. Ja
wkleiłam linka do wypowiedzi poważnego historyka.
I nie, tren nie jest dla mnie autorytetem. Mam w życiu kilka autorytetów
i z pewnością nie są to ludzie z grup dyskusyjnych.

> Zauważyłem, że człowiek z czasem gubi gdzieś swoje autorytety
> i chyba już czas, żebyś i Ty powoli pozwoliła odejść swoim, zwłaszcza
> tego typu.
> Powiem Ci Paulinka, że stroniąc od użycia kfa i klasyfikowania ludzi
> pod względem takich zachowań jak Twojego kolegi nam wszystkim
> robisz tutaj poniekąd krecią robotę, ponieważ utrwalasz taki stan rzeczy.
> Skoro pozwalasz traktować się jak śmiecia, to dlaczego ja miałbym Ciebie
> szanować?

Nie obchodzi mnie to, co robisz ze swoimi uczuciami, k-fem, życiem etc.

> No cóż, skoro nie podoba Ci się to co napisałem, to może odpierdol się
> także ode mnie, jeśli tak bardzo podobają Ci się takie poglądy?

Ok.

http://www.youtube.com/watch?v=eePWQTDn3xw
Cały Twój wywód brzmi jak powyżej ;)

--

Paulinka

14. Data: 2010-04-30 21:37:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Rozumiem. Jednak z tym odpierdoleniem się to też myślę, że tren przegiął.

Myślę, że nie, to było w jego stylu i żeby była jasność wcale źle przeze
mnie niepojmowanym. Nie uraziło mnie to w ogóle.

--

Paulinka

15. Data: 2010-04-30 21:40:06

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Rozumiem. Jednak z tym odpierdoleniem się to też myślę, że tren przegiął.
>
> Ewa

Cieszę się, że też tak to widzisz.
Gdyby jeszcze Paulinka faktycznie przypierdalała się do niego
i to ostro, to może byłoby to jakieś uzasadnienie,
ale tak to jest po prostu zwykłe buractwo.
Piotrek

--
jak każdy inżynier wie, PRACA/CZAS=MOC
zakłądając, że WIEDZA to MOC, a CZAS to PIENIĄDZ

16. Data: 2010-04-30 21:46:34

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> [...]
> I nie, tren nie jest dla mnie autorytetem. Mam w życiu kilka
> autorytetów i z pewnością nie są to ludzie z grup dyskusyjnych.

Wiesz, napisał po twoją wypowiedzią, którą zresztą za cytował,
żebyś nie miała wątpliwości kto ma się odpierdolić
(wątkodawca i jego poplecznicy w tym temacie).
Szkoda, że jesteś takim małym tchórzem, ale ustosunkuję się
do tego za chwilkę pod twoją bardziej konkretną wypowiedzią.
Piotrek

17. Data: 2010-04-30 21:47:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Cieszę się, że też tak to widzisz.
> Gdyby jeszcze Paulinka faktycznie przypierdalała się do niego
> i to ostro, to może byłoby to jakieś uzasadnienie,
> ale tak to jest po prostu zwykłe buractwo.

Dlaczego nie potrafisz sobie poradzić z tym, że ludzie mogą mieć inne
zdanie niż Ty? Nie wiem, w jakim towarzystwie się obracasz, jaką masz
pracę, rodzinę etc, ale ja często mam odmienne zdanie niż reszta
otoczenia i jakoś nie rzucam na prawo i lewo burakami, głupkami etc.
Dyskutuję, a jeśli ktoś schodzi do argumentów poniżej pasa, uruchamiam
wrodzoną wredność albo olewam. Bardzo w Tobie dużo agresji, którą
kamuflujesz tzw. dobrym wychowaniem.
Ostatnio usłyszałam coś o sobie, co poczytałam, jako komplement: Paulina
walisz prosto z mostu, ale nie po to, żeby komuś sprawić przykrość.

--

Paulinka

18. Data: 2010-04-30 21:51:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> [...]
> Szkoda, że jesteś takim małym tchórzem, ale ustosunkuję się
> do tego za chwilkę pod twoją bardziej konkretną wypowiedzią.

Tak trudno zrozumieć, że facet jest od jakiś 20 dni zafiksowany
wydarzeniami z 10 kwietnia i mocno to przeżywa?
Broni jak lew swoich poglądów i emocji i tyle. Na cholerę mi przypisywać
jakieś tchórzostwo, ja to rozumiem. BTW nic sobie tym nie robię, tren mi
przekazem pocztowym nie przekazuje honorarium.

--

Paulinka

19. Data: 2010-04-30 21:54:18

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> przypisywać jakieś tchórzostwo, ja to rozumiem. BTW nic sobie tym nie
> robię, tren mi przekazem pocztowym nie przekazuje honorarium.

Lepiej przeczytaj sobie to, co zauważyła Hania.
Mylisz się kompletnie, ale to już twoja sprawa.
Piotrek

20. Data: 2010-04-30 21:55:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> BTW zauważyłeś w tym wywiadzie inne osoby niż para prezydencka? Nie. To
> właśnie potwierdza słowa autora artykułu.

imho - dajmy temu wybrzmieć, bez nadawania takich epitetów.

--
http://w346.wrzuta.pl/obraz/69i2DBr1f8F/szalik

Po trupach do celu
Uczcie się rosyjskiego
Wpływ tekstów piosenek na psyche (np. KaRRamBa)
ostatnie pozegnanie
wydumałam tełorie...