Ciągłe niewyspanie - czym spowodowane?

1. Data: 2005-12-12 08:36:14

Temat: Ciągłe niewyspanie - czym spowodowane?
Od: ja <j...@d...sdf.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od jakiegoś czasu cały czas jestem nie wyspany - bez względu czy śpię długo
czy krutko, w nocy śpię normalnie, nie budzę się itp. Czym może być
spowodowany taki stan - czuję sie jakbym wogole nie spał w nocy?

pozdr.
ja

2. Data: 2005-12-12 11:13:23

Temat: Re: Ciągłe niewyspanie - czym spowodowane?
Od: Jaroslaw Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wrote:
> [...]
> czy krutko, w nocy śpię normalnie, nie budzę się itp. Czym może być
> spowodowany taki stan - czuję sie jakbym wogole nie spał w nocy?

Może mało hemoglobiny, polecam troszkę pojeść żelazo oraz magnez a jak
nie przejdzie, to do lekarza (choć nie przeszkodzi u niego porozmawiać
na temat tego problemu). Zresztą bardzo polecam też zmierzyć poziom
cukru we krwii - ale myślę, że lakarz i tak zleci badanie krwii.

Jarosław Grzyb [PL] <g...@o...pl>
Blog : http://octopian.prv.pl/blog/
Homepage: http://octopian.prv.pl/
GG : 1966079
Tlen : grzybu123
ICQ : 194401395

3. Data: 2005-12-12 11:48:50

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:1vtzxkv0q5su7$.oh945yoepx4l$.dlg@40tude.net
Od: ja <j...@d...sdf.com>
Było:
> [...]
> śpię długo czy krutko, w nocy śpię normalnie, nie budzę się itp.
> Czym może być spowodowany taki stan - czuję sie jakbym wogole nie

Mi pomogła zmiana łóżka i materaca, spałem na "desce" przykrytej pianką i
nie mogłem się wyspać. Teraz śpię na stelażu i materacu sprężynowym ze
strefami... Wysypiam się!
Ten wariant rozważ gdy farmakologia opisana wyżej ci nie pomoże.

4. Data: 2005-12-12 12:09:06

Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na temat tego problemu). Zresztą bardzo polecam też zmierzyć poziom
> cukru we krwii - ale myślę, że lakarz i tak zleci badanie krwii.

hmm ... a jednak to moze byc przyczynac braku czegos tam w organizmie? :-)
hmm... bo mam tak samo.
Moge spac np 12 godzin i wstane niewysany.
W ciagu dnia bym tylko ziewal :-)
Chyba ze zaczne robic cos aktywnego fizycznie
to przechodzi, ale prace mam siedzaca...
i tylko siedze przy biurku i caly dzien ziewam :-).

Bylem kiedys u internisty
to mi powiedzial
ze ludzie dziela sie na ranne ptaszki
i na ospale sowy :-)
i widac ja jestem taka sowa.
Nie kazal robic zadnych badan.

hmm .. .chyba lekarza musze zmienic ;)

--
michal

5. Data: 2005-12-12 12:47:02

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

a chrapiesz? może cierpisz na bezdech nocny ...

ps. jeśli mam ciebie pocieszyć, to od miesiąca też czuję się jakis taki
wyzuty ... pewnie to dlatego, że prowadzę zbyt internsywny tryb życia (nie
ćpam i nie chlam, dla dociekliwych)...
a może to pogoda...

6. Data: 2005-12-12 12:55:05

Od: "Sekator" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "q_w_e" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bylem kiedys u internisty
> [...]

No to właśnie ja tak mam, że potrzebuję dużo snu... około 10h na dobę
sprawia, że czuje się dobrze, chociaż chętnie pospałbym jeszcze
(szczególnie zimą). Kilkudniowe zarywanie nocek da się przeżyć, ale na
dłuższą metę spada odporność i ogólne samopoczucie coraz to gorsze. Nie
pozostało mi nic innego jak tylko pogodzić się z tą przypadłością i
odpowiednio zorganizować sobie czas, chociaż szkoda czasami tych
przespanych godzin...

Pozdrawiam!

7. Data: 2005-12-12 13:23:25

Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a chrapiesz? może cierpisz na bezdech nocny ...

nie chrapie,
sen raczej spokojny, tzn jak juz usne
wieczorem to oczy otwieram dopiero rano :-)

> [...]
> wyzuty ... pewnie to dlatego, że prowadzę zbyt internsywny tryb życia (nie

moze faktycznie pogoda..
albo mnie juz robota nudzi :-)

Robilem ostatnio badania krwi,
nie mam wynikow przy sobie
wiec nic konkretnego nie napisze ( moze wieczorem jak juz w domu bede ),
ale ktos tu wczesniej wspominal o cukrze we krwi.
Ja mam gorna granice normy.
Juz nie pamietam ile :-)
ale na pewno nie przekroczona,
chociaz malo brakuje.
Czy to moze powodowac moja sennosc?

--
michal

8. Data: 2005-12-14 19:11:43

Temat: Odp: Ciągłe niewyspanie - czym spowodowane?
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ja <j...@d...sdf.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1vtzxkv0q5su7$.oh945yoepx4l$....@4...net.
..
> [...]
> czy krutko, w nocy śpię normalnie, nie budzę się itp. Czym może być
> spowodowany taki stan - czuję sie jakbym wogole nie spał w nocy?

Takie objawy to z grubsza biorąc to może być CFS-Chronic Fatigue Syndrom.
Przyczyne trzeba znależć testem elektronicznym ( borelioza, toksoplazmoza,
wirus grypy, reakcja poszczepienna i parę innych).
Gdzie mieszkasz ?
NLD

9. Data: 2005-12-20 14:57:41

Od: "Larix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm ... a jednak to moze byc przyczynac braku czegos tam w organizmie? :-)

Albo krótkiego dnia.
Ale lepiej się zbadaj.

> hmm .. .chyba lekarza musze zmienic ;)

Zmień.

Nietrzymanie gazów
nerwice, lęki, bezsenność itp -co się z nami dzieje?
prośba
węzły - pod pachami - pytanie
jaki lekarz od chorob odbytu?