Ciało obce w oku (?)

1. Data: 2003-04-07 21:25:42

Temat: Ciało obce w oku (?)
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

przeczytałam wątek o opiłku w oku, który dostał się tam podczas używania
szlifierki.

Mój problem jest taki:
Ze 4 miesiące temu, podczas domowych porządków nadziałam się (otwarte oko -
bo patrzyłam w inną stronę i nie zauważyłam) na ostry liść jakiegoś kwiata.
Bolało ale przeszło, ale teraz co jakiś czas nagle mam uczucie ze coś wpadło
mi do oka. Przepłukuję, oglądam i nie widzę nic ale wyraźnie czuję i
przeszkadza to bardzo. Gałka oczna staje się przekrwiona od ciągłego
drażnienia - więc chyba coś tam jest. Boli cały dzień np. Zwykle zaczyna się
w nocy(!?). Budzę się i nie mogę swobodnie otworzyć oczu bo w jednym czuję
jakbym miała ogromnego paprocha. Potem paręnaście dni lub dłużej jest
spokój - dlatego nie idę do lekarza, bo wydaje mi się ze coś było i wypadło,
po czym znów schemat się powtarza.
Co to może być??
Bożena

2. Data: 2003-04-09 21:28:29

Temat: Re: Ciało obce w oku (?)
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakbym miała ogromnego paprocha. Potem paręnaście dni lub dłużej jest
> spokój - dlatego nie idę do lekarza, bo wydaje mi się ze coś było i

Idz do okulisty i to szybko...albo tylko otarcie rogowki albo nie daj Boze
wrzod rogowki - koniecznie musisz dostac leki

casus
spec. ch.oczu

3. Data: 2003-04-11 14:13:56

Temat: Odp: Ciało obce w oku (?)
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idz do okulisty i to szybko...albo tylko otarcie rogowki albo nie daj Boze
> wrzod rogowki - koniecznie musisz dostac leki
>
> casus
> spec. ch.oczu

Wystraszyłeś mnie, ale to dobrze.
Zapisze się do lekarza.
A jak wrzód rogówki to dlaczego niedaj Boże?? Napisz coś wiecej - na
wypadek gdybym zbyt długo zwlekała z tym lekarzem, choć wiem ze i tak zbyt
długo zwlekam.

Bożena

4. Data: 2003-04-11 14:47:10

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jak wrzód rogówki to dlaczego niedaj Boże?? Napisz coś wiecej - na
> wypadek gdybym zbyt długo zwlekała z tym lekarzem, choć wiem ze i tak zbyt

Twoje dolegliwosci nie sa na planowana wizyte, tylko na CITO - idz do
przychodni i zglos to bezposrednio okuliscie - powinien dac decyzje o
przyjeciu w tym samym dniu.
A o wrzodzie napisalem, jako mozliwej komplikacji - jesli chcesz cos o nim
wiecej - poszukaj w wyszukiwarkach, wybacz ale nie bede tutaj cytowac calego
rozdzialu chorob rogowki:-)

pozdrawiam

casus

5. Data: 2003-04-11 15:24:44

Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A o wrzodzie napisalem, jako mozliwej komplikacji - jesli chcesz cos o nim
> wiecej - poszukaj w wyszukiwarkach, wybacz ale nie bede tutaj cytowac

Zapisałam się na wtorek na 18.40. Problem mam od 4 miesięcy ( od kiedy
nadziałam się na tego kwiata przeklętego), wiec może do wtorku mogę poczekać
(?!), bo jeśli nie to chyba tylko szpital!

Odpisz mi proszę.
Mam niezłego stracha, ale wiem, że to moja wina i niedbalstwo o zdrowie.

Bożena

6. Data: 2003-04-11 21:44:32

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Odpisz mi proszę.
> Mam niezłego stracha, ale wiem, że to moja wina i niedbalstwo o zdrowie.

jesli od 4 miesiecy masz te same dolegliwosci a w ostatnich dniach nie
nastapilo pogorszenie mozesz poczekac do wtorku:-)

casus

7. Data: 2003-04-13 08:27:18

Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli od 4 miesiecy masz te same dolegliwosci a w ostatnich dniach nie
> nastapilo pogorszenie mozesz poczekac do wtorku:-)
>
> casus

uff
balam sie ze napiszesz cos w rodzaju - decyzja należy do ciebie

Bożena

8. Data: 2003-04-13 11:35:02

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b7b6vm$j0g$1@nemesis.news.tpi.pl...

> uff
> balam sie ze napiszesz cos w rodzaju - decyzja należy do ciebie
>
> Bożena

Oczywiscie, ze nalezy do Ciebie - ja tutaj nie lecze, tylko radze,
sugeruje.:-)))

pozdrawiam

casus:-)

9. Data: 2003-04-13 19:56:32

Od: DOSik <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus w wiadomosci <b7bi19$s42$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Oczywiscie, ze nalezy do Ciebie - ja tutaj nie lecze, tylko radze,
> sugeruje.:-)))

A czy Pan w ogole leczy? Jeśli tak, to gdzie, bo udałbym się na badanie
kontrolne :-)

--
........Adam "DOSik" P..........
......more: dos-ik.prv.pl.......

10. Data: 2003-04-14 15:09:28

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy Pan w ogole leczy? Jeśli tak, to gdzie, bo udałbym się na badanie
> kontrolne :-)

Lecze. W Rzeszowie.
Prosze sie ze mna skontaktowac na priv:
o...@o...org.pl

casus

Spóźniony okres i "ujemne" testy ciążowe ???
Pekajaca pieta
microser
wyzsza temperatura
Ile kosztuje Logest na recepte???