Ciasto bez jajek i nabiału?

21. Data: 2008-10-04 15:38:11

Temat: Re: Ciasto bez jajek i nabiału?
Od: "Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dziękuję bardzo za podpowiedzi.
Rzeczywiście orzechów wszelkich jeść nie mogę, miodu, kakao również nie. Właściwie
łatwiej by chyba było wymienić co mogę :-)
W maśle roślinnym nie wiem co jest, poczytam etykietkę i może rzeczywiści mogę je
użyć do pieczenia.
Dziękuję i pozdrawiam!
Agnieszka i Staś (03.05.08)

22. Data: 2008-10-04 16:55:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> wrote in message
[...]

Nie podałaś czy to lecznicza dieta czy tylko zapobiegawcza.
Może przesadzasz, i nie ma żadnej alergii?
Może to alergia psychiczna na potencjalną alergię?
Pewnie pierwsze dziecko i samonakręcający się strach?
Może tatuś nie dał się zwariować?

Masło roślinne ma dodatek mleka - lepsza oliwa, a nie margaryny.

23. Data: 2008-10-05 14:18:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> A buławinka - cóż, nasiona zaprawia się fungicydami...

(wiem) ... które oczywiście w 100% w nich zostają. Droczę się, bo
wszystko mozna sprowadzić ad absurdum. A co do malwy i paciorkowców,
to nie znalazłam tego, czego szukałam. Działanie p-kaszlowe to nie to
samo co p-bakteryjne.

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2008-10-05 14:46:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
> wszystko mozna sprowadzić ad absurdum. A co do malwy i paciorkowców,
> to nie znalazłam tego, czego szukałam. Działanie p-kaszlowe to nie to

Wiem, żądasz ode mnie wykonania pracy i podania źródeł...

25. Data: 2008-10-05 15:00:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Wiem, żądasz ode mnie wykonania pracy i podania źródeł...

Czy naprawdę Tobie lub córce potrzebne?

26. Data: 2008-10-05 15:44:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Czy naprawdę Tobie lub córce potrzebne?

Niczego nie żądam. Nie nam, Komuś.

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2008-10-05 17:45:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Niczego nie żądam. Nie nam, Komuś.

Próba nie strzelba - ślazy i prawoslazy są także stosowane jako cukierki
oraz napoje... Można kupić w sklepie z ziołami.
Poszukam...

28. Data: 2008-10-05 18:54:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Próba nie strzelba - ślazy i prawoslazy są także stosowane jako cukierki
> oraz napoje... Można kupić w sklepie z ziołami.
> Poszukam...

Jest jeszcze okadzanie dymem brzozy. Nie śmiej się - palisz ognisko i
spalasz w nim kawałek pnia lub grubego konara brzozy - siedzisz i wciągasz
ten dym do płuc - likwidujesz gronkowca i paciorkowca w drogach oddechowych.
Nawet te, super odporne na antybiotyki.

29. Data: 2008-10-05 21:40:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, nawet chyba bannery kiedyś były z reklamą. Vi?...cośtam

> [...]
> i spalasz w nim kawałek pnia lub grubego konara brzozy - siedzisz i
> wciągasz ten dym do płuc - likwidujesz gronkowca i paciorkowca w

Ten numer nie przejdzie. Chyba, że się przedtem sterydami naszpikuję.

--
Pozdrawiam - Aicha

30. Data: 2008-10-05 22:18:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Niby dlaczego, boisz się uwędzić? :-P)))

Tak, dym z kominka i z ognisk liścistych mi szkodzi.

--
Pozdrawiam - Aicha

PIERWSZY !!!
głosowanie za czystością