Re: Ciasto z prodiża!

1. Data: 2003-02-21 09:12:09

Temat: Re: Ciasto z prodiża!
Od: "Anix" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> akurat :/
> moze jakis antytalent jestem, ale w prodizu to udają się mi tylko
> zapiekanki, ciasta nigdy
> na wierzchu robi się spalona skorupka a pod spodem mokre cos

ja mam to samo :(
jedynie ciasto na karpatke jakos wychodzi, no i ciasto meksykanskie

1. Data: 2003-02-24 14:16:32

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-02-21 10:12, Anix napisał(a):

> ja mam to samo :(
> jedynie ciasto na karpatke jakos wychodzi, no i ciasto meksykanskie

Przykrywajcie ciasto folia aluminiowa... A co do przypalania, to zawsze
jesli mam czas pieczenia 50 min to po 35 sprawdzam patyczkiem, lekko
tylko uchylajac coby za duzo zimnego powietrza nie wpooscic (osiasc
moze) i czasem dopiekam z nalozona folia... ale "wstepnie" pieke bez...
Prodiz ma to do siebie, ze trzeba dogladac ciasta...
Swietnie, doskonale wychodza mi biszkopty na torty i murzynek, serniki
tez i szarlotki... choc przyznam, ze coraz czesciej blachy i piekarnik w
strej kuchence elektrycznej. Ale biszkopty tylko w prodizu...

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Lewczuk / Redakcja CD-Action

Re: Nienawidzę TEGO jeść