Re: proste ciasta,ciastka-help!

1. Data: 2003-02-21 08:54:34

Temat: Re: proste ciasta,ciastka-help!
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Acha" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:b2vnlf$e32$1@news.onet.pl...
> Witam wszystkich i prosze o pomoc. Czesto wpadaja do mnie znajomi ktorzy

> bardzo żerni hehe. Prosze o przepisy na jakies proste ciastka lub placki,
> najlepiej takie bez pieczenia typu np. andruty. Z góry wielkie dzieki!

Zrób piegusa, co prawda piec go trzeba, ale jeszcze sie nie zdarzyło zeby mi
sie nie udał.

Ucierasz: 20 dag magraryny (ja daje Kasie) i 1 szkl. cukru
dodajesz 4 żółtka,
i kolejno: 2 szkl mąki + 2 łyżeczki proszku (płaskie)
1 szkl maku nie_mielonego
3/4 szkl mleka
pianę z 4 białek

wylewasz do formy keksowej i pieczesz 50-60 minut w 180-200 st. (ja piekłam
w 190 :))

Polecam, długo zachowuje świeżość

Asia

1. Data: 2003-02-22 20:16:24

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1 szkl maku nie_mielonego
witam, jak rozumiec to o maku (pytam, bo dokladnie omijam przepisy na
drozdzowce i z makiem), ma byc suchy (?) czy tez sparzony i osaczony?
dzieki
yewka - wroclaw

1. Data: 2003-02-25 09:39:19

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yewka" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam, jak rozumiec to o maku (pytam, bo dokladnie omijam przepisy na
> drozdzowce i z makiem), ma byc suchy (?) czy tez sparzony i osaczony?
> dzieki

całkiem suchy, taki prosto z torebki :)

Asia

Re: Kwitnący tulipan [P]