Odp: Nienawidzę TEGO jeść

1. Data: 2003-02-21 08:18:34

Temat: Odp: Nienawidzę TEGO jeść
Od: "Pio" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po raz pierwszy zabieram głos tutaj i od razu
w tak dziwnym wątku ;-))
Ale cóż, chciałem się pochwalić bo nikt jakoś
nie napisał. Czyżbym był nienormalny?

Nienawidzę MIODU.
Pod każdą postacią! I niestety nie jest to
wymyślone, nie mam też żadnego urazu z dzieciństwa.
Po prostu smak (zapach nawet) miodu powoduje odruch wymiotny....
Czy można jakoś polubić miód? CO zrobić?
(bo chyba wiele tracę ;-)
Help

1. Data: 2003-02-21 09:58:31

Temat: Re: Nienawidzę TEGO jeść
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pio" <p...@g...pl> wrote
> Nienawidzę MIODU.
> Pod każdą postacią! I niestety nie jest to
> wymyślone, nie mam też żadnego urazu z dzieciństwa.

O tak, tak, tak!!! Zapomnialam jeszcze o miodzie. Podpisuje sie czterema
konczynami. Nie tkne tego za Chiny!! ;) I tez nie mam urazow, jest po prostu
za slodki :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-21 10:36:17

Od: "{ Magda }" <mw@nospam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Po prostu smak (zapach nawet) miodu powoduje odruch wymiotny....
| Czy można jakoś polubić miód? CO zrobić?

podpisuję się pod miodem - jest za słodki

i dokładam rodzynki w każdej postaci (na sucho i jako dodatek)

{ Magda }

Problem z tortem
Odp: Nienawidzę TEGO jeść
Re: Nienawidzę TEGO jeść