Potrzebuję przepisów!!!

1. Data: 2003-01-20 15:13:20

Temat: Potrzebuję przepisów!!!
Od: "Agata Witkowska" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pilnie potrzebuję przepisów!!! Najlepiej na każde okazje! Moja rodzinka ma
już dość cały czas tego samego jedzenia! Pomóżcia mi! Proszę!
Agata

1. Data: 2003-01-20 16:12:06

Temat: Re: Potrzebuję przepisów!!!
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Witkowska wrote:

> Pilnie potrzebuję przepisów!!! Najlepiej na każde okazje! Moja rodzinka ma
> już dość cały czas tego samego jedzenia! Pomóżcia mi! Proszę!
> Agata

Ale juz o tym pisłałaś i już ktoś CI odpowiedział.

Mich'ata

1. Data: 2003-01-20 16:39:36

Od: "Jagular" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Witkowska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b0h3mg$iek$1@news.gazeta.pl...
>SKŁADNIKI: ROGALIKI DROZDZOWE
50 dag (2 1/2 szklanki) mąki,
13 dag margaryny,
15 dag (8 łyżek) cukru,
5 dag drożdży,
4 jaja,
1 szklanka mleka,
cukier waniliowy lub esencja zapachowa,
25 dag marmolady,
tłuszcz do formy

PRZYGOTOWANIE:
Z drożdży, łyżeczki cukru, łyżeczki mąki i 1/2 szklanki ciepłego mleka
sporządzić rozczyn. Pozostawić w ciepłym miejscu do wyrośnięcia. Żółtka
oddzielić od białek i utrzeć z cukrem. Margarynę stopić. Do przesianej mąki
dodać wyrośnięty rozczyn, utarte żółtka i letnie mleko. Wyrobić ciasto. W
trakcie wyrabiania wlać roztopioną margarynę i wyrabiać dalej, aż ciasto
zacznie odstawać od ręki. Pozostawić do wyrośnięcia, a gdy wyrośnie wyłożyć
na stolnicę i lekko rozwałkować na okrągły placek grubości około 1 cm Ciasto
pokroić promieniście na 8 równych trójkątów. Na środek każdego nałożyć
trochę marmolady i zwijając uformować rogaliki. Rogaliki położyć na
posmarowanej tłuszczem blasze i pozostawić na 1530 min do wyrośnięcia.
Wyrośnięte rogaliki posmarować rozbitym białkiem, wstawić do średnio
gorącego piekarnika i piec do uzyskania jasnozłotego koloru.

1. Data: 2003-01-20 16:42:11

Od: "Jagular" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Witkowska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b0h3mg$iek$1@news.gazeta.pl...
> Sałatka imieninowaSKŁADNIKI:
2 puszki kukurydzy,
1 puszka mandarynek w syropie,
5 łodyg selera naciowego,
20 dag szynki wieprzowej,
1 czerwona papryka,
mały jogurt naturalny \"Danone\",
1/4 słoika majonezu sałatkowego Winiary,
1/2 paczki ziół do sałatek Kamis,
sól do sMAKU PRZYGOTOWANIE:
Kukurydzę i mandarynki odsączyć z zalewy, seler pokroić w plasterki, paprykę
i szynkę w kostkę. Do jogurtu wsypać zioła - pozostawić je do namoczenia
przez 10 minut, potem jogurt wymieszać z majonezem. Wszystkie składniki
sałatki zalać sosem, dosolić do smaku, wymieszać. Przed podaniem należy
schłodzić w lodówce przez około 2 godzinymaku.

1. Data: 2003-01-20 16:51:38

Od: "Jagular" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Witkowska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b0h3mg$iek$1@news.gazeta.pl...Torcik z kaszy manny

SKŁADNIKI:
1 szklanka cukru pudru
1 szklanka mąki
1 szklanka kaszy manny
1-2 kg jabłek
1 łyżeczka proszku do pieczenia
cukier waniliowy
1/2 kostki margaryny
PRZYGOTOWANIE:

Wymieszać razem cukier, kaszę i mąkę, a następnie podzielić na 3 części.
Jabłka zetrzeć na tarce z dużymi oczkami. Na dno tortownicy wysypać pierwszą
warstwę sypkich produktów, a na nią warstwę jabłek. Ułożyć w ten sposób
resztę produktów. Wierzch posypać startą na tarce lub pokrojoną w cienkie
plasterki margaryną. Piec około 1 godz. do momentu zarumienienia się górnej
warstwy. Po ostudzeniu torcik można polukrować i ozdobić.

AUTOR: Xanth^ (Agnieszka)

1. Data: 2003-01-20 16:56:03

Od: "Jagular" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Witkowska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b0h3mg$iek$1@news.gazeta.pl...
/ZAPIEKANKA ŚNIADANIOWA
SKŁADNIKI:
40 dag ziemniaków,
1 czerwona papryka,
2 cebule,
10 dag boczku wędzonego,zamiast boczku lepiej piersi z kurczaka wczesniej
podsmazyc
10 dag sera gouda,
4 jajka,
1/2 szklanki śmietany,
1 łyżka natki pietruszki,
gałka muszkatołowa,
pieprz,
sól.

PRZYGOTOWANIE:
Ziemniaki wyszorować pod bieżącą wodą i ugotować w łupinach. Ostudzić, obrać
i pokroić w kostkę. Paprykę umyć, oczyścić z nasion i pokroić w krążki.
Cebulę obrać, opłukać i pokroić w kostkę, boczek pokroić w paseczki. Ser
zetrzeć na tarce o drobnych otworach. Na patelni podsmażyć boczek lub
kurczaka, dodać cebulę, lekko podsmażyć na złoty kolor. Włożyć paprykę i
wszystko smażyć 5 min. Dodać ziemniaki, wymieszać i smażyć dalej, aż spód
będzie miał złotobrązowy kolor. Jajka wymieszać ze śmietaną, serem, szczyptą
startej gałki muszkatołowej, pieprzu, soli i ewentualnie pieprzu cayenne,
wylać na ziemniaki i dalej trzymać na wolnym ogniu pod przykryciem, aż jajka
się zetną, a ser roztopi. Podawać na ogrzanym talerzu posypane natką
pietruszki.

pyszne!!!!

1. Data: 2003-01-20 16:58:13

Od: "Jagular" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Witkowska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b0h3mg$iek$1@news.gazeta.pl...
> Pilnie potrzebuję przepisów!!! Najlepiej na każde okazje! Moja rodzinka ma
ZAPIEKANKA :KURCZAK , RYZ ,WARZYWA
SKŁADNIKI:
szklanka ryżu,
3 piersi z kurczaka,
duża cebula,
1 czerwona papryka,
tarty ser żółty,
curry,
oregano,
sos pomidorowy,
tluszcz do wysmarowania naczynia żaroodpornego.

PRZYGOTOWANIE:
Ryż ugotować na sypko. Pociać piersi w kosteczkę i obsmażyć. Posiekać cebulę
oraz paprykę i podsmażyć na złoty kolor. Dodać skladniki do podsmażonych
piersi. Przyprawić do smaku. Natluścić naczynie żaroodporne. Ułożyc w nim
ryż pomieszany z sosem pomidorowym. Następnie dodać mięso wraz z cebulą i
papryką. Posypać tartym serem. Zapiekać do momentu aż ser całkowicie się
rozpuści.

1. Data: 2003-01-20 16:59:34

Od: "Jagular" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pilnie potrzebuję przepisów!!! Najlepiej na każde okazje! Moja rodzinka ma
> już dość cały czas tego samego jedzenia! Pomóżcia mi! Proszę!
JESZCZE CZY JUZ WYSTARCZY...? -Najeli

1. Data: 2003-01-20 17:20:16

Od: "Iris" <i...@f...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagular <...@...1> napisał(a):
> /ZAPIEKANKA ŚNIADANIOWA
[....]
> Ziemniaki wyszorować pod bieżącą wodą i ugotować w
> łupinach. Ostudzić, obrać i pokroić w kostkę. Paprykę
> umyć, oczyścić z nasion i pokroić w krążki.

Brzmi pysznie, ale czy to na pewno zapiekanka
SNIADANIOWA? ;)
O ktorej trzeba rozpoczac przygotowanie, aby o 7-8mej
wyjsc z domu, juz po sniadaniu?
Pozdrawiam
Iris

1. Data: 2003-01-20 18:11:36

Od: "Jagular" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iris" <i...@f...tlen.pl> napisał w wiadomości
> Jagular <...@...1> napisał(a):

to tylko nazwa...nie nalezy czepiac sie slow ....moze wymyslil to ktos na
porannym glodzie?
, zreszta podaja to w resteuracji "Antyk" w Puławach...,pychota

Najeli

salatka po kantonsku
Odp: Nienawidzę TEGO jeść
Problem z tortem