Potrzebuję przepisów!!!

1. Data: 2003-01-22 16:33:18

Temat: Re: Potrzebuję przepisów!!!
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Witkowska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b0h3mg$iek$1@news.gazeta.pl...
> Pilnie potrzebuję przepisów!!! Najlepiej na każde okazje! Moja rodzinka ma
> już dość cały czas tego samego jedzenia! Pomóżcia mi! Proszę!

Czytaj uważnie grupę!!! Przecież ciągle padają smakowite propozycje
kulinarne.
Albo pogugluj sobie.

Pozdrawiam, Vicky S.
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-01-26 18:11:30

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Pilnie potrzebuję przepisów!!! Najlepiej na każde okazje! Moja rodzinka ma
> już dość cały czas tego samego jedzenia! Pomóżcia mi! Proszę!
> Agata

> ziemniaki zapiekane po żydowsku!!
kładniki * ziemniaki
* czosnek
* majeranek
* sól
* pieprz
ziemniaki gotować w lekko osolonej wodzie 20 minut.Nastepnie odcedzić i
poczekać aż ostygną,pokroić w grube plastry wyłozyć na mocno rozgrzaną patelnię
posypaną obficie bułką tartą,piec na wolnym ogniu około 15 minut.Dodać
majeranek i ząbki czosnku w całości.Dla zmiany zmaku można również na koniec
zalać całość śmietaną 18%,22% z daodatkiem papryki słodkiej.Najlepiej podawać z
zapiekanym żółtym serem !!! życzę smacznego

salatka po kantonsku
Odp: Nienawidzę TEGO jeść
Problem z tortem
Odp: Nienawidzę TEGO jeść