Ciąża - Pępowina z pojedynczą tętnicą

1. Data: 2002-11-17 17:30:35

Temat: Ciąża - Pępowina z pojedynczą tętnicą
Od: "Antuan" <a...@c...ppl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
gdzie można poczytać o takich przypadkach?
na razie wiadomo mi tylko że wymagane jest badanie echo serca i zwiększone
jest ryzyko wystąpienia wady serca.
Pozdrawiam
Antuan

2. Data: 2002-11-22 10:29:32

Temat: Re: Ciąża - Pępowina z pojedynczą tętnicą
Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Antuan <a...@c...ppl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:%mQB9.80353$6...@n...chello.at...
> [...]
> Pozdrawiam
> Antuan
>
> Obawiam się, że może być więcej wad i to nie tylko w obrębie układu
krążenia...

---

3. Data: 2002-11-28 23:03:58

Od: "Antuan" <a...@c...ppl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

> krążenia...

skąd te informacje i czemu tak oszczędnie w słowa - proszę o rozwinięcie

Pozdrawiam
Antuan

Zapalenie płuc - kiedy poprawa?
brak orgazmu