Re: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS

From: tweety <C...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Date: Mon, 25 Aug 2003 13:21:04 +0200

Użytkownik Hanka Skwarczyńska napisał:
> Nawiasem mówiąc pokrzykiwanie takie jest powszechną strategią
> obronną u osób, którym się z własnej winy albo i bez niej nie
> powiodło, zmierzającą do przekonania samych siebie i całego
> otoczenia, że nie jest się nieudacznikiem, tylko po prostu _w_
> _tym_ _kraju_ _uczciwy_ człowiek _nie_ _może_ się utrzymać. Nie
> "mnie się nie udało w wyniku nieszczęśliwego splotu
> okoliczności" albo "mnie się nie udało, bo czegoś zaniedbałem",
> tylko "nie udało się, bo dla uczciwego człowieka to po prostu
> niemożliwe, udaje się tylko złodziejom". I w ten sposób uczciwy
> [...]

śliczne i widzisz ja moge powiedzieć tyko tyle, wiedziałam, że będę
zwolniona juz od stycznia tego roku i mogłabym iść na L-4 na pół roku,
zeby sobie posiedziec zarobic te 80% wynagrodzenia a nie 400,00 zł
zasiłku dla bezrobotnych, wiele osób z mojej firmy sie dziwiło, po co
chodziłam tyle do pracy (chodziłam bo teraz jestem na l-4, niestety w 30
st. upał musiałam sie pochorowac, to tylko ja potrafię), i czemu nie
załatwiłam sobie l-4, a wiesz dlaczego?? bo nie umiałam pójsc do lekarza
i powiedziec: chcę zwolnienie na pół roku bo mnie zwalniają, bo rodzice
nauczyli mnie ucziciwości i dla mnie , dla mojego sumienia łatwiej pójsc
na ten zasiłek i szukac pracy na własną rękę, dlatego wkurzają mnie
własnie takie ciezarne, które fikcyjnie sie zatrudniają zeby cos od
panstwa mieć.

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/