Cicha lodówka ?

1. Data: 2003-07-25 09:52:42

Temat: Cicha lodówka ?
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Poszukuję cichej lodówki (wolnostojącej) - bedzie stała w otwartej kuchni. Czy
możecie mi coś doradzić ?
Dodatkowe cechy preferowane:
pojemnośc netto do ~200 litrów
klasa energetyczna A
cena <1500 PLN
półki regulowane na wysokość
szklane półki
zamrażalnik - może być ale nie musi

Co sądzicie o chłodziarce-zamrażarce Amica ACZ 3101 P ?
Jakieś inne propozycje ?

pozdr.
Lech

1. Data: 2003-07-25 10:16:52

Temat: Re: Cicha lodówka ?
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cichosc lodowki to przypadek. W archiwum prawie do kazdej lodowki
znajdziesz uwagi o jej glosnej pracy albo wychwalanie jej bezszmerowej
pracy.

Wszystko zalezy od kompresora - te same modele ca cichsze i glosniejsze.

A na koniec dodam, ze jak zobaczylem, wszystko zalezy tez od tego,
czy lodowka stoi "w meblach" czy samodzielnie, czy za soba ma sciane
w glazurze, czy zwykla, czy na podlodze sa kafle czy linoleum itd.

pozdr
MarcinP

1. Data: 2003-07-25 10:41:45

Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> szklane półki
> zamrażalnik - może być ale nie musi
>
> Co sądzicie o chłodziarce-zamrażarce Amica ACZ 3101 P ?

Tak jak napisał mój poprzednik. Nie idealnej, zalezy od modelu nie marki.
Ważna jest podłoga (kafle czy panele), zabudowa itp.
Co do Amici ja mam ACZ 3602 ZP zabudowa i chodzi cichutko. Sprężarke zawsze
będziesz słyszał.
Duże znaczenie ma tutaj czynnik chłodniczy. Generalnie cichsze sa z
izobutanem (droższe o 50 zł) (R600a), głośniejsze z R134a. Zużycie prądu to
samo. Pzdr.

1. Data: 2003-07-25 11:43:00

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakieś inne propozycje ?

Jak chcesz naprawdę super cichą lodówkę (a raczej chłodziarkę), możesz się
zapoznać z lodówkami absorbcyjnymi, ale ... :
- wybór jest baaardzo niewielki - z tego co wiem to jednym z nielicznych
poważnych producentów tych lodówek jest ... Polar
- są to lodówki z reguły małe lub bardzo małe (jak dobrze pamiętam to
największą jaką widziałem to miała ok. 80l)
- nie są zbyt ekonomiczne, ale nie są też bardzo prądożerne (klasa C)
- z tego co wiem to nie mają zamrażalnika
- nie są zbyt drogie (to "+"), gdzieś na poziomie "zwykłych" lodówek (np.
60l kosztuje ok. 600zł)
- są podobno trwalsze (to też "+")
Stosuje się je najczęściej jako lodówki do pokoju do piwa, wina i innych
napojów itd.
Ale za to są naprawdę cichutkie - praktycznie pracują bezszelestnie.
Tak więc na pewno moja podpowiedź Cię nie zadowoli ;-))), ale może się komuś
przydać, jak będzie chciał sobie zrobić barek w salonie z zimnymi napojami
Aaa, właśnie znalazłem, że Whirpool też robi ... o poj. 40l

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-07-28 20:38:34

Od: "Blue" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Amice AK312. Drugi raz wlasnie ze wzgledu na halas bym jej nie kupil.
Moze ta ktora Ty wybrales jest cichsza, ale u znajomych spotklem wiele
roznych Amic i generalnie wszystkie byly glosne.
Blue

[Łódź] Rolety antywłamaniowe - i inne zabezpieczenia okien
[SPAM] Kuchenka gazowo-elektryczna
program do "oglądania" kolorów
parawan/zasłonka
Zmywarka - wybor