Re: Ciekaw jestem jak pojawiają się myśli w ludzkim mózgu

Data: 2007-01-23 10:43:30
Temat: Re: Ciekaw jestem jak pojawiają się myśli w ludzkim mózgu
Od: "JS" <p...@p...onet.pl>

> Wstępna propozycja:
> http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

To mi się spodobało (jako nieznawcy tematu) :

W 100 letnim okresie pszejściowym wszystkie 3 wersje słowa są poprawne:
chórzysta, chużysta, hużysta.
Jednak nawet w 100 letnim okresie pszejściowym wyraz &#8222;rzaba&#8221; będzie
niepoprawny, gdyż nie jest napisany ani w starej , ani w nowej ortografi, ani
też w żadnej formie pszejściowej tego słowa.
Żaba pozostanie więc żabą.

Podoba mi sie ten okres przejsciowy - ale bez okreslenia
docelowości (za sto nawet za 20 lat język moze być na tyle inny
że rada mogla by juz mieć inne zdanie) - dzieciaki by się ucieszyły
gdyby każde moglo pisać swoim ulubionym stylem (była by masa smiechu
jak myslę) :)

JS