Ciekawa kwestia.

1. Data: 2002-04-11 15:57:03

Temat: Ciekawa kwestia.
Od: "Łukasz Kirzyński" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pojawił się nowy sposób umilania zycia innym i sobie.
Niedawno uslyszalem o substancji czynnej, dodawanej do napojów w
pubach i imprezowniach. Pod wplywem tej substancji, osoba odurzona
podatna jest na sugestie, sklonna do ulegania namowom i propozycjom
osob trzecich. W krancowym przypadku dzialania (podejrzewam, ze dawka),
osoba poddana dzialaniu specyfiku moze nawet utracic kontrole
swojego zachowania, a takze swiadomosc.
Czy wiecie cos moze na ten temat?

Pozdrawiam
Luca

2. Data: 2002-04-11 16:23:33

Temat: Re: Ciekawa kwestia.
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj w wyszukiwarkach:
flunitrazepam (Rohyphnol)

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

3. Data: 2002-04-11 17:43:37

Od: "Quefear" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Kirzyński" <l...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy wiecie cos moze na ten temat?

A ch ta spiskowa teoria dziejów - gdzie nie spojrzysz - twa

pozdrowionka

Quef
--
Q...@i...bezkupy.pl
Gad: srisriłan fortunajn

4. Data: 2002-04-11 18:42:35

Od: "L'e-szczur" <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Kirzyński" <l...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
> osob trzecich. W krancowym przypadku dzialania (podejrzewam, ze dawka),
> osoba poddana dzialaniu specyfiku moze nawet utracic kontrole

Taaaaaaaak !!!! Niestety jest to całkiem legalne i nazywa się ALKOHOL.
Gratuluję. ;-P

Pozdro

L'e-szczur

5. Data: 2002-04-16 14:11:03

Od: "Sekret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

stosowana przez spec-służby od pewnego już czasu :-)

recepty na leki psychotropowe
prosze o pomoc.
ENCEPUR -b.pilne
Szukam kogoś z CM-UJ