recepty na leki psychotropowe

1. Data: 2002-04-11 13:23:49

Temat: recepty na leki psychotropowe
Od: olivka <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w przypadku leków psychotropowych zapisywanie ich ilości słownie
jest konieczne zawsze, czy tylko w przypadku, gdy lekarz przepisuje
więcej niż jedno opakowanie?
Oświećcie mnie proszę, gdzie był ten przepis...

Pozdrawiam
Olivka

2. Data: 2002-04-14 10:33:38

Temat: Re: recepty na leki psychotropowe
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więcej niż jedno opakowanie?
> Oświećcie mnie proszę, gdzie był ten przepis...

w przepisach stoi, ze ZAWSZE ma byc napisana ilość tabletek słownie -
niemniej jednak jezeli na recepcie napisane jest 1 op. to z reguly aptekarze
nie robia problemow - ale wszystko zalezy od miejscowego nadzowu i od tgo
jakim stopniu rzestrzega przpeisow - jezlei w stopniu najwyzszym, to pewnie
tez tego jednego opakowania aptekarz nie wyda w obawie przed nadgorliwymi
pracownikai nadzoru farm.

adam

3. Data: 2002-04-16 20:34:44

Od: "jarecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olivka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> więcej niż jedno opakowanie?
> Oświećcie mnie proszę, gdzie był ten przepis...

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA
z dnia 3 sierpnia 2000 r.
w sprawie wytwarzania, przetwarzania, przerobu, przywozu z zagranicy lub
wywozu za granicę oraz obrotu środkami odurzającymi, substancjami
psychotropowymi i prekursorami.

Dz. U. z dnia 20 września 2000 r. Nr 77, poz. 885

obowiązuje od 5 października 2000 r.

"§ 31. Recepta na preparaty zawierające środki odurzające lub substancje
psychotropowe powinna zawierać oprócz danych określonych w rozporządzeniu, o
którym mowa w § 30, również ilość środka odurzającego lub substancji
psychotropowej wyrażoną dodatkowo słowami oraz sposób dawkowania leku."

Pzdr. Jarecki

4. Data: 2002-04-18 16:05:14

Od: olivka <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jarecki wrote:

> [...]
> w sprawie wytwarzania, przetwarzania, przerobu, przywozu z zagranicy lub
> wywozu za granicę oraz obrotu środkami odurzającymi, substancjami

(ciach)

> Pzdr. Jarecki

Wielkie, wielkie dzięki!

Pozdrowienia :-)