Re: Ciekawa sprawa z nadcisnieniem

Data: 2008-07-03 04:26:19
Temat: Re: Ciekawa sprawa z nadcisnieniem
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl>

tomek wrote:

> wazylem 100 kg ale chce zejsc do poziomu 76 kg i zejde tylko powoli
> madrym odchudzaniem .
>
> Badania krwi usg nerek itd itp wskazuja na wszystko w normie
> jestem jednak genetycznie obciazony nadcisnieniem tetniczym moj ojciec
> dziadek
> ojciec mamy mieli nadcisnienie tetnicze
>
> Całe zycie wyskazywalem tendencje do nadcisneinia zawsze w okolicach 130
> 80 140 85 150 90

> Wszyscy w mojej rodzinie byli nerwowcami tzn jak sie boje czegos
> zdenerwuje to moment potrafie miec 160 100

po polaczeniu tych 'objawow' mam pytania :
-czy wystepuja skoki cisnienia przy zmianie pozycji z lezacej na stojaca
-jaki jest poziom ACTH i kortykosterydow?
-czy sa jakies problemy z kregoslupem ? (bole, skrzywienie?)
-jakie sa stezenia sodu i potasu we krwi (mineralogram) i jak organim
reaguje na zmiany podazy tych substancji?