Re: Ciekawość...

Data: 2011-05-24 11:27:06
Temat: Re: Ciekawość...
Od: Stalker <t...@i...pl>

cinews:op.vvzdtyfsup3af7@jgrabowskixp.ks.local...
> Dnia 24-05-2011 o 09:40:17 Vicky <b...@p...onet.pl> napisa (a):

> Jak do tego doszliscie?

To samo pomyślałem. O ile któryś nie znał holenderskiego, to cała
historia przypomina tę poniżej :-)

"Śmierć na plaży

35-letnia Janina W. zasnęła w leżaku na sopockiej plaży. Śniło jej
sie, że jest francuska arystokratką, prowadzoną na szafot. Kiedy we
śnie na jej szyję miała spaść gilotyna została ochlapana na karku
zimną wodą przez bawiące się na plaży dzieci. Szok był tak silny, że
Janina W. zmarła natychmiast na atak serca nawet sie nie
obudziwszy..."

Stalker