Cieknące dzrwiczki w pralce

1. Data: 2006-06-14 18:30:01

Temat: Cieknące dzrwiczki w pralce
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od kilku dni z drzwiczek pralki woda się cieknie
takim ślicznym strumyczkiem. Tak, jakby
była szczelina między drzwiczkami a gumowym
kołnierzem (ale nie ma).

Czy miał ktoś kiedyś coś podobnego? Co to jest?
Ile moze kosztować naprawa (pralka to Whirlpool)?

Proszę o pomoc, bo już mi się skonczyły szmaty
do podkładania, a nie wiem czy kupować nowy sprzęt
czy wzywać pomoc (a "fachowcy" w DC biorą za dojazd,
za rozkręcenie, skręcenie, wytarcie, przestawienie....).
A może możecie polecić jakiegoś mechanika?

Pozdrawiam,

Marta

2. Data: 2006-06-14 19:31:35

Temat: Re: Cieknące dzrwiczki w pralce
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
> była szczelina między drzwiczkami a gumowym
> kołnierzem (ale nie ma).
> A może możecie polecić jakiegoś mechanika?
Poproś męża ( brata , syna , itp. ) , aby pomajstrował przy
zawiasach - tam powinny być takie różne ustrojstwa - śrubki i
szczeliny do regulacji ) . Po prostu drzwiczki się obluzowały przy
zawiasie i obwisają , przez to uszczelka w nich nie styka się
dokładnie z tym , z czym powinna . Trzeba dokręcić śrubki w
zawiasach .
ikselka - co uwielbia sama takie rzeczy załatwiać , bo to kupa frajdy
, jak się samemu coś naprawi :-)

3. Data: 2006-06-14 20:55:56

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawiasie i obwisają , przez to uszczelka w nich nie styka się
> dokładnie z tym , z czym powinna . Trzeba dokręcić śrubki w
Hej,

To nie to, śrubki sprawdzone, były dokręcone.
A może to ta uszczelka dziurawa? Chociaż
nic takiego nie widać....

Marta

4. Data: 2006-06-15 22:31:09

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:1150318556.468237.131530@i40g2000cwc.googlegrou
ps.com
Od: Użytkownik <m...@p...onet.pl>
Było:
> To nie to, śrubki sprawdzone, były dokręcone.
> A może to ta uszczelka dziurawa? Chociaż
> nic takiego nie widać....

Może za bardzo dokrecone...?

http://www.popieramjow.pl/jow.php

5. Data: 2006-06-16 08:14:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):
> To nie to, śrubki sprawdzone, były dokręcone.
> A może to ta uszczelka dziurawa? Chociaż
> nic takiego nie widać....

Wlewaj stopniowo wodę do wyłączonej pralki aż zobaczysz kiedy [poziom
wody] i którędy cieknie.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-06-16 19:03:52

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wlewaj stopniowo wodę do wyłączonej pralki aż zobaczysz kiedy [poziom
> wody] i którędy cieknie.

Hej,

Dzoęki, ale którędy mam wlewać?

Marta

7. Data: 2006-06-18 12:16:13

Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> Wlewaj stopniowo wodę do wyłączonej pralki aż zobaczysz kiedy [poziom
> wody] i którędy cieknie.

Hej,

Dzoęki, ale którędy mam wlewać?

Marta

np przez otwor odpowietrzajacy, powinien byc gdzies z tylu pralki powyzej
bebna oczywiscie ;), pozniej wode mozesz spuscic przez filtr na dole, albo
pokombinowac z programami i ustawieniami pralki zeby sama wypompowala

przyczyna wycieku wody moze byc uszkodzona uszczelka otworu wsadowego, np
mogla sie przerwac w jakims zalamaniu, trzeba to dobrze sprawdzic
ostatnio za uszczelke do polara placilem 38 pln

ile pralka ma lat, moze jest jeszcze na gwarancji??

pozdrawiam

adrian.o

8. Data: 2006-06-18 15:44:11

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 6/18/2006 2:16 PM, adrian.o wrote:

> [...]
>

> Hej,
>
> Dzoęki, ale którędy mam wlewać?
>
> np przez otwor odpowietrzajacy, powinien byc gdzies z tylu pralki

A nie prościej tak jak robi to pralka - przez szufladkę na proszek?

Michał

PS Ustaw sobie proszę cytowanie.

--
Michał Sobkowski, Poznań