Ciemne plamki w polu widzenia

1. Data: 2005-06-30 08:52:32

Temat: Ciemne plamki w polu widzenia
Od: "Cooler" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zauważyłem u siebie następującą rzecz.

W prawym oku zauważam przesuwające się ( wraz z ruchami gałki ocznej)
czarne plamki.
Plamki te widączne są zwłaszcza w jasnych pomieszczeniach, oraz w
słoneczny dzień.
Czsami ( zwłaszcza w jasny słoneczny dzień) podczas patrzenia na
bardziej oddalone obiekty plamki te zamieniają się w tak jakby obszary
zamglone, nieostre "pływające"
Na obiektach bliższych są czarnymi plamkami
Gdy patrzę w jeden punkt, zwykle ich nie widać, ale przy lekkim ruchu
gałki ocznej się pojawiają.
Wieczorem przy sztucznym swietle są niewidoczne.
Zaczynam się troche niepokoić i póję chyba do okulisty .

Czy ktoś wie co to może być?

Pozdrawiam
Cooler

2. Data: 2005-06-30 09:20:50

Temat: Re: Ciemne plamki w polu widzenia
Od: "Banderas" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cooler" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gałki ocznej się pojawiają.
> Wieczorem przy sztucznym swietle są niewidoczne.
> Zaczynam się troche niepokoić i póję chyba do okulisty .

Ja to zauważyłem jakieś 10 lat temu i zawsze wydawało mi się (do tej pory),
że to normalne, ale... w takim razie dołączam się do pytania. Btw. dotyczy
obu oczu.

--
Pozdrawiam, Banderas

"Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia."
Albert Einstein

3. Data: 2005-06-30 09:56:58

Od: MacAaron <f...@t...won-z-tym.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukajcie o "mętach" w archiwum grupy.

MacAaron

4. Data: 2005-06-30 16:52:55

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukajcie o "mętach" w archiwum grupy.
>
> MacAaron

metach w ciele szklistym:-)
pozdr.

casus

5. Data: 2005-07-01 13:54:08

Od: MacAaron <f...@t...won-z-tym.pl> szukaj wiadomości tego autora

casus:

> metach w ciele szklistym:-)

Wbrew pozorom, wpisanie samych mętów powoduje wyszukanie tego, co
trzeba :)

MacAaron

6. Data: 2005-07-01 15:11:51

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MacAaron" <f...@t...won-z-tym.pl> napisał w wiadomości
> casus:

> Wbrew pozorom, wpisanie samych mętów powoduje wyszukanie tego, co
> trzeba :)
>
> MacAaron

a czy ja mowilem, ze nie?;)) uscislilem tylko o co chodzi:-)))
casus

Kręcz szyjny pomocy szybciutko!!!
antykoncepcja a trądzik - co sądzicie?
tobradex