Wniosek na import bezpośredni - skąd wziąć ?

1. Data: 2005-06-30 09:37:10

Temat: Wniosek na import bezpośredni - skąd wziąć ?
Od: "Kuba" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Potrzebuję załatwić lek na import bezpośredni. Niestety w szpitalu powiedzieli
mi, że muszę sam załatwić druczek na import bezpośredni (sic!)
Niby nic, kawałek papieru ale bez tego się nie obędzie.
Niestety szpital nie wie gdzie taki papier załatwić.

Ma ktoś jakiś pomysł ? Nie wiem gdzie tego szukać :(

A może ktoś ma taki wniosek do wydrukowania ?

Będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Kuba

2. Data: 2005-06-30 15:08:31

Temat: Re: Wniosek na import bezpośredni - skąd wziąć ?
Od: artpul <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba napisał(a):
> [...]
>
> Ma ktoś jakiś pomysł ? Nie wiem gdzie tego szukać :(
>
> A może ktoś ma taki wniosek do wydrukowania ?

witam
na stronie :
www.abc.com.pl/serwis/du/1999/0123.htm na końcu są linki 'ilustracja',
oraz na stronie www.podroznik.med.pl/namiejscu/malaria/malariaprof.h
tml
jest plik PDF jako wniosek na import docelowy.

google : wniosek+import+docelowy+leki

Pozdrawiam
Artur

3. Data: 2005-06-30 19:30:24

Od: "Kuba" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CIACH
> google : wniosek+import+docelowy+leki
>
> Pozdrawiam
> Artur

Dziękuję bardzo za pomoc.

Na prawdę szukałem ale trochę inaczej i nie znalazłem :(

Pozdrawiam bardzo serdecznie

Kuba

Ciemne plamki w polu widzenia
Kręcz szyjny pomocy szybciutko!!!