Dentysta w Krakowie

1. Data: 2005-06-30 14:23:09

Temat: Dentysta w Krakowie
Od: "Reader" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

proszę o polecenie mi dobrego dentysty w Krakowie,
cena itp. nie gra roli, ma być najlepszy ;) (co czesto wcale nie oznacza, że
najdroższy :) )

pozdrawiam
Reader

2. Data: 2005-06-30 15:32:06

Temat: Re: Dentysta w Krakowie
Od: " J" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reader <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
>
> proszę o polecenie mi dobrego dentysty w Krakowie,
> cena itp. nie gra roli, ma być najlepszy ;) (co czesto wcale nie oznacza,

Jak dla mnie to dr Gackowska, ul.Kijowska 62, przy skrzyżowaniu z Wrocławską -
uważam, że kobieta ma do tego pasję i chęc, dba o każdy szczegół, dopytuje i
wszystko wyjasnia, jest bardzo miła, no i cały czas pracuje naukowo - więc
przyjmuje tlyko we wtorki i czwartki po 15. W końcu trafiłem na dentystę
potrafiącego zęba dobrze zrobić. Cena za plombę 100 zł - bez względu na
wielkośc.

J.

Wniosek na import bezpośredni - skąd wziąć ?
Ciemne plamki w polu widzenia
Kręcz szyjny pomocy szybciutko!!!
antykoncepcja a trądzik - co sądzicie?
tobradex